HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kontaktok

2009.07.08. 09:39 :: Sidaries

Érdekes emberekkel találkozik az ember ha van egy Deloreanje. És főleg sok emberrel találkozik. Akikkel meg nem találkozik, azokat meg megkeresi. :) Én is így vagyok vele. Mindenféle emberekkel kontaktolok szerte a világon csak azért, mert valamilyen kapcsolatba kerültek az autóval.  

Az egyik, hogy most már végre sikerült beszélnem az összes hazai Deloreantulajdonossal is, még a Dunaplázással is. Érdekes volt, ahogy eljutottam hozzá. A Veteránautós fényképésszel vette fel a kapcsolatot (már régebb óta ismerik egymást) egy orosházi autórestaurátor, hogy ő még tudna mesélni a Deloreanről, mert nála volt egy felújításon. A cikk eddigre már le volt zárva, szóval plusz adat nem került bele, de az elérhetőséget én is megkaptam. Természetesen telefonáltam egyből és nagyon jót beszélgettünk. Kiderült, hogy a Plázás Deloreant restaurálta és megígérte, hogy előkeríti a tulajdonos telefonszámát.

Kicsit félek az ilyen ígéretektől, mert nem nagyon szoktak működni, de mikor pár nap múlva visszahívtam tényleg megvolt a szám, sőt még beszélt is a tulajjal, hogy készüljön rám. Nagyon meglepődtem és örültem, hogy kellemesen csalódtam. Persze ha már úgyis beszéltünk, akkor megint nem fogtuk rövidre és újabb bő fél órán át ragoztuk a hazai veteránautós helyzetet. Akit érdekel a műhely vagy netán autófelújítási ügye van, annak nagyon ajánlom. Az oldalon a referenciák között ott van a Delorean is.

www.veteran-auto.fw.hu/

Szóval ott jártam, hogy meglett a telefonszám, amit fel is hívtam hamar. A szám helyes volt, de tovább irányítottak, mert aki felvette, már odaadta az autót a fiának, aki most intézi az ügyeit. Újabb telefon és végre elértem a célt. Nem beszéltünk sokat, igazából csak maga a személy érdekelt, nem akartam zavarni. Kérdeztem pár dolgot az autóról, beszélgettünk egy kicsit általánosságban majd letettem. Megérte a fáradtságot, valamikor majd remélem összefutunk. 

Volt még egy másik kapcsolatfelvételi kísérletem is, ami sajnos nem lett ilyen eredményes.

Megtaláltam a dmctalkon Kathryn Deloreant, John Delorean lányát. Írtam neki levelet, de nem válaszolt. Igaz, mikor írtam, akkor már van két éve nem jelentkezett be az oldalon, de azért reméltem, hogy talán kap emailes értesítőt az üzenetemről és érdekelni fogja, hogy mit írok. Nem így lett, habár a levelem még mindig ott van olvasatlanul, valamikor talán még válaszol rá. A fenti képen Tamirral látható, aki a Deloreanos közösség egyik fontos alakja. Oldalára a delorean.hu-ról is van link, de ide is ideírom:

www.entermyworld.com/

 

Szólj hozzá!

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr181233692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása