William Haddad másokhoz hasonlóan John Delorean barátjaként került a cégbe 1979-ben. Még a Pontiacnél dolgoztak együtt. 1928-ban született, fizikusi dipomát szerzett, de újságíróként dolgozott. Ezáltal megismerte többek között a Kennedy családot, akik által sok fontos emberrel találkozott. John Delorean úgy gondolta, hogy a cégnek előnyére válnának kapcsolatai, ezért vette fel.
Barátságuk ellenére elég sok nézeteltérésük volt, ami az 1980 karácsonyi "memo" botrány után roppant meg végleg. Ennek eredményeként 1981 májusában John Belfastba helyezte át Williamet azért, hogy megmutassa, hogy jelentősen tudja javítani a katolikus és protestáns munkások közötti kapcsolatokat. William oda is költözött feleségével és gyerekével, de a távolság ellenére folyamatosan összevesztek. Ezen az sem segített, hogy William nem nagyon tudott eredményeket felmutatni a kapcsolatai által sem és az, hogy fizetési csekket kapott a GM-től is, ami az ipari kémkedés gyanúját vetette fel. Miután pedig elült a "memo" botrány utáni médiavisszhang, 1981 szeptember 23-án John kirúgta. Ezután John Delorean egyik legnagyobb ellenségévé vált, könyve a Hard Driving: My Years with John Delorean meglehetősen negatív hangvételű. Sokan úgy gondolják, hogy ő tette a legtöbbet a DMC bukásáért.
Mike 1980 végén csatlakozott a DMC-hez, miután John Delorean személyesen felvételiztette. Előzőleg a "Car and Driver" magazinnak dolgozott a DMC-nél pedig PR feladatokat kapott és William Haddaddal kellett együtt dolgoznia (egyébként Haddad ajánlotta Kneppert John figyelmébe). A csapat nagy részével jól kijött, Eugene Cafierot nagyon tisztelte, de voltak neki is problémás kapcsolatai. Az egyik ilyen Charles Bennington volt, vele elsősorban PR ügyekben gyűlt meg a baja.
Charles jobban szerette, ha a sajtó nem zavarja a munkában, de Mike tudta, hogy ha az újságokkal jóban van, akkor az fél siker. Ő igyekezett minél több bemutatót tartani és motiválni az újságírókat a kedvező cikkek megírására, de nem tudott elkerülni egy kellemetlen incidenst, amikor a "Motor" újságíróját öt órán keresztül váratták! Érthető módon a "Motor" a DMC egyik legnagyobb kritikusává vált. Ő is belekeveredett a "memo botrányba", majd Haddad távozása után átvette a helyét.
Ő sem maradt azonban sokkal tovább a cégnél, mert 1982 áprilisában ő is elhagyta a már erősen süllyedő hajót.
Mindkét embernél említettem az úgynevezett "memo botrányt". Csak egy helyen írnak róla, az alapján a következő történhetett:
1980 Karácsonyának másnapján Haddad küldött egy kis jegyzetet (memo-t) John Deloreannek, amiben arról panaszkodik, hogy a cég sok pénzt költ el felesleges dolgokra. Itt példának hozza a Warren House nagyon drága felújítását (Charles Bennington lakhelye), azt, hogy több helyre Londonból hoztak aranyból készített csapokat (igazából csak aranyszínűek voltak, de amikor kikerült a jegyzet, akkor az eredeti aranyas verzió terjedt el). Véletlenül ez a jegyzet kikerült és az újságok fel is kapták az ügyet.
Margaret Thatcher vizsgálóbizottságot küldött és ez a negatív hírverés nagyon nem hiányzott a cégnek. Végül mindent rendben találtak, mert kiderült, hogy a csapok nem aranyból vannak, valamint hogy a házfelújítás a VIP vendégek számára ment végbe, így a felhajtás amilyen gyorsan elkezdődött, ugyanolyan hamar vége is lett, bár az ügyben Kneppert és Haddadot is kihallgatták. Csak a negatív reklám maradt meg.