HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Deloreangyár emberei XII. - Barrie Wills és George Broomfield

2010.02.19. 11:15 :: Sidaries

Miután elég szar az idő a síeléshez, ezért van időm blogot írni. Nem is tudom, hogy örüljek-e neki. :) Ma két ember lesz.

Barrie Wills a Coventry és Lancaster Műszaki Főiskolára járt (jelenleg Coventry Egyetem) és a Jaguarnál kezdte karrierjét. 12 év után 1968-ban ugyanitt lett főbeszerző és tagja a British Leyland beszerzői bizottságának. (Ha jól olvastam a wikipedián, akkor a Jaguar ekkor a British Leyland tulajdonában volt)

Innen tett egy kisebb kitérőt a Kirstall Forge Engineeringhez, de hamarosan visszatért a British Leylandhez, mint a teherautó és buszrészleg beszerzési menedzsere. Innen a Reliant Motor Companyhez került, ahol már a termékfejlesztésbe is beleszólása volt.

Innen került 1978 októberében a DMC-hez, mint beszerzési igazgató, majd a cég csődje után továbbra is az autóiparban maradt és több nagyobb és néhány kisebb cégnél is dolgozott. Ő volt a DMCL utolsó igazgatója, aki a cég megmentésével is aktívan próbálkozott, majd ennek sikertelensége után a bezárását intézte. Később vásárolt egy Deloreant és jelenleg is az Egyesült Királyságbeli Delorean Club oszlopos tagja. Könyve, a JOHN Z, THE DELOREAN AND ME...TALES FROM AN INSIDER az egyik legbővebb DMC-vel foglalkozó könyv a piacon.

barriewills2.jpg
George Broomfield (a képen jobbra) a DMCL legtöbb emberétől eltérően nem angol, hanem amerikai származású volt. A General Motorsnál dolgozott 1952-től kezdve és később egy Brazil motor és egy Argentin teherautógyár elindításában segédkezett. 1971-ben az Opelhez került, mint egy új autónak a project mérnöke, majd 1977-ben a GM teljes tengerentúli részeinek a vezető mérnöke (staff engineer) lett.

A DMC-nél a többi vezetővel, mint Mike Loasby és Barrie Wills véghezvitték a lehetetlent és határidőre elindították a gyárat. Egyszer, mikor a Lotus - Delorean kapcsolatról kérdezték, akkor így válaszolt:

A Lotus 8 autót készít egy nap. Amikor a Lotusnál valami gond van a termelésnél, akkor odamennek és megnézik mi lehet a probléma, majd elhárítják. Amikor 80 autót készítesz, akkor tömegtermelési precizitással kell dolgoznod, mert nem mehetsz és vizsgálhatsz ki minden problémát órákon keresztül.
 

Szólj hozzá!

Címkék: a gyár emberei dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr811772760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása