HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @Tzl: Igen. Ezért van, hogy habár az én autóm alváza elég jól néz ki, mégis látszik rajta pár repe... (2020.03.19. 09:28) Egy komolyabb áttekintés a gyár történetéből - képekben
  • Tzl: @Sidaries: Elég hiányos tudással rendelkezem a fémmegmunkálás területéről, ezért nem szeretnék az ... (2020.02.26. 16:25) Delorean gyártóformák I.
  • Sidaries: @numlockholmes: Kis késéssel, de válaszolok, aznap nem volt időm, aztán elfelejtődött. Igen, emlé... (2019.12.22. 09:08) Deloreantimeline.com
  • Burgermeister: várjuk az uj anyagokat (2019.11.28. 02:47) Haladok
  • matyi101: @leeroy869: lehet nemzetközi babérokra pályáznak. (2019.11.15. 13:44) Apsürde fotózás

A Deloreangyár emberei XII. - Barrie Wills és George Broomfield

2010.02.19. 11:15 :: Sidaries

Miután elég szar az idő a síeléshez, ezért van időm blogot írni. Nem is tudom, hogy örüljek-e neki. :) Ma két ember lesz.

Barrie Wills (a képen balra) a Coventry és Lancaster Műszaki Főiskolára járt (jelenleg Coventry Egyetem) és a Jaguarnál kezdte karrierjét. 12 év után 1968-ban ugyanitt lett főbeszerző és tagja a British Leyland beszerzői bizottságának. (Ha jól olvastam a wikipedián, akkor a Jaguar ekkor a British Leyland tulajdonában volt)

Innen tett egy kisebb kitérőt a Kirstall Forge Engineeringhoz, de hamarosan visszatért a British Leylandhez, mint a teherautó és buszrészleg beszerzési menedzsere. Innen a Reliant Motor Companyhez került, ahol már a termékfejlesztésbe is beleszólása volt.

Innen került a DMC-hez, mint beszerzési igazgató, majd a cég csődje után továbbra is az autóiparban maradt és több nagyobb és kisebb cégnél is dolgozott. Mellesleg ő volt a DMCL utolsó igazgatója, aki a cég bezárását intézte. Később vásárolt egy Deloreant és jelenleg is az Egyesült Királyságbeli Delorean Club oszlopos tagja.


 

George Broomfield (a képen jobbra) a DMCL legtöbb emberétől eltérően nem angol, hanem amerikai származású volt. A General Motorsnál dolgozott 1952-től kezdve és később egy Brazil motor és egy Argentin teherautógyár elindításában segédkezett. 1971-ben az Opelhez került, mint egy új autónak a project mérnöke, majd 1977-ben a GM teljes tengerentúli részeinek a vezető mérnöke (staff engineer) lett.

A DMC-nél a többi vezetővel, mint Mike Loasby és Barrie Wills véghezvitték a lehetetlent és határidőre elindították a gyárat. Egyszer, mikor a Lotus - Delorean kapcsolatról kérdezték, akkor így válaszolt:

A Lotus 8 autót készít egy nap. Amikor a Lotusnál valami gond van a termelésnél, akkor odamennek és megnézik mi lehet a probléma, majd elhárítják. Amikor 80 autót készítesz, akkor tömegtermelési precizitással kell dolgoznod, mert nem mehetsz és vizsgálhatsz ki minden problémát órákon keresztül.
 

Szólj hozzá!

Címkék: a gyár emberei

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr141772760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.