HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @Tzl: Igen. Ezért van, hogy habár az én autóm alváza elég jól néz ki, mégis látszik rajta pár repe... (2020.03.19. 09:28) Egy komolyabb áttekintés a gyár történetéből - képekben
  • Tzl: @Sidaries: Elég hiányos tudással rendelkezem a fémmegmunkálás területéről, ezért nem szeretnék az ... (2020.02.26. 16:25) Delorean gyártóformák I.
  • Sidaries: @numlockholmes: Kis késéssel, de válaszolok, aznap nem volt időm, aztán elfelejtődött. Igen, emlé... (2019.12.22. 09:08) Deloreantimeline.com
  • Burgermeister: várjuk az uj anyagokat (2019.11.28. 02:47) Haladok
  • matyi101: @leeroy869: lehet nemzetközi babérokra pályáznak. (2019.11.15. 13:44) Apsürde fotózás

A prototípusok IV.

2010.09.17. 09:00 :: Sidaries

Dobpergés, folytatás:

D16

Teljes autó volt, de félbevágták és elküldték a Legendnek, hogy kifejlesszék rá a turbós megoldást. Az autó hátsó része továbbra is megvan, de az első részéről nem tudni mi lett vele.

D17

Ezt az autót törésteszthez használták. Először egy daruval felfordították, hogy megnézzék, hogy folyik-e belőle a benzin, de semmi gondot nem tapasztaltak.

Ez után egy oldalsó töréstesztet végeztek, ahol viszont egy pár csepp üzemanyag kifolyt egy tömítésnél és a betöltő nyílásnál.

D18

Eredetileg környezetvédelmi méréseket végeztek volna ezen az autón, de egy motorhiba miatt az utolsó pillanatban a D19 kapta meg ezt a feladatot. A D18-at ezután alkatrésznek használták a D19, D20 és D21 részére majd a maradékot megsemmisítették, mivel a Lotus a prototípus építési program a végéhez közeledett.

D19

Manuális váltós autó, a D18 utódja, amit az Olsen Engineering kapott meg a D20-szal és a D21-gyel együtt, hogy elvégezzék rajtuk a szükséges szigorított környezetvédelmi méréseket. Később mindhárom autót elárverezték, majd a D19 PjGrady Európai leányvállalatának tulajdonába került, ahol jelenleg átfogó felújítást kap.

D20

Manuális váltós autó, aminek a története nagyon hasonló a D19-éhez. Szintén környezetvédelmi méréseket végeztek rajta és egy árverésen szintén a PjGrady Europe vette meg. Az első kép a restauráció előtt, a második a harmadik és a negyedik pedig az után készült.

D21

A D21 sorsa egy kicsit máshogy alakult, mert a tesztek után még újabb teszteket végeztek el rajta. Ezt correlation testing-nek hívták és a Lotus és Triumph neve is felmerült, de nem tudok rájönni, hogy ez mit jelenthetett. Talán esetleges alkatrészcserékről lehetett szó? Később ezt is árverésre bocsátották, majd nem rég megint eladták és Ken Koncelik (Lebanon, OH) vette meg, akinek az autója többszörös concours helyezett.

4 komment

Címkék: evolúció

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr612300277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2010.09.17. 09:59:21

correlation testing az összefüggések tesztelése szerintem a Lotus, PA és a Triump közt, azaz valami olyasmi lehet, hogy mindhárom részt vett a tesztelésben, és ha az egyik csinált valamit, nézték a többiek is, hogy az ő tesztjeiket ez hogyan befolyásolja. vagy mi.

Evil1979 2010.09.20. 18:59:32

a D20asnál az első képen más az ajtóban az ablak mint a többin. Bele tettek volna egy újabb változatét? És a régi típust honnét szerezte?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.09.20. 20:39:37

@Evil1979: Jó észrevétel. :) Ha valakinek, hát PjGradynek van elfekvőbe néhány régi és új ajtaja. Biztosan a restauráció során cserélték ki, mert talán az eredeti ajtó megsérült. Igazából nem tudom.

Evil1979 2010.09.21. 12:21:45

@Sidaries: Utána nézni! :D
Habár PjGrady biztos az eredetiségre törekszik és lehet, hogy olyan volt a gyári.