HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @sóhegy049: Igen, a bal első fék egészen addig nyikorgós volt, amíg ki nem cseréltem a féknyergeke... (2022.11.05. 21:01) Ennyibe kerül egy Delorean 2022
  • Mairtin: @leeroy869: Alapvetően az eseményre nyomott póló volt. De ha van rá igény több darabra (nem 1-2 a... (2022.10.07. 16:39) Hannibal: NAAF sirató 2022
  • Sidaries: @Mairtin: Nagyjából igen. Az itinerről ezért raktam fel képet, azzal együtt talán jobban érthető. ... (2022.06.09. 11:07) Balaton Classic 2022
  • CSOKKI MÁLNA: @gigabursch: No igen, akkor inkább a Lambó, ha már felfelé nyílik.. (2022.06.03. 10:47) Az Új Delorean
  • Rocko-: @leeroy869: nem az autóval volt a bajuk. @Sidaries: nem megy sokaknak a szövegértés. :) (2022.04.28. 19:02) Magyarósi Csaba

skynet - felújítás OT vizsgához II.

2012.03.22. 10:00 :: hdnctrl

Nos, miután eldöntöttem, hogy marad a Del Flattiniéknél, következett a kérdés, hogy mi mindent csináljunk meg, és mi maradjon úgy. Kb. ekkor már kiderült, hogy felesleges az E rendszámra "gyúrni", menjen egyből OT-re a kocsi, szóval kicsit jobban nekiálltunk megnézni a javítandók listáját.

A szokásos dolgokon (új gyertyák, motorolaj és olajszűrő, váltóolaj és ebbe is szűrő, hűtővíz, légszűrő) kívül végül a következőket csinálták meg:
- lengéscsillapítók felújítása a Kárászy cégnél (előzőleg csak a szilenteket cserélték ki, de letagadták: ilyen kontár munkát ők nem csinálnak...)
- rugók szinterezése
- felnik homokszórása, szinterezése
- tömítőelemek galvanizálása
- gumik centírozása (ez már egyszer megvolt Tatabányán, de azóta ugye le kellett venni megint a gumikat a felnik szinterezése miatt)

 Új fékcsövek, rajtuk a régi spirállal

- kormányszerkezetben a gömbfejek feljavítása
- kárpit kijavítása (eredetileg a bal ajtó mögött volt csak szakadt a műbőr, de hogy ne legyen különböző színű, a jobb ajtó mögött is megcsinálták)
- új leömlőtömítés, kipufogócsonkok síkolása
- a motortérhez a zár beszabályozása
- váltó dekni festése

Így megzabálja a kék színű fagyálló az alumínium csöveket, a Deloreanbe piros ("alubarát", etilén-glikol) kell!

- a világításkapcsoló elégett testkábelének a cseréje (a kapcsolót már Tatabányán beépítették, de mivel külön nem mondtam, a kábelt nem cserélték)
- üzemanyagszint jeladó újravezetékezése
- fűtéskapcsoló javítása
- fényszórócsere (H1 és H4 jobboldali közlekedéshez)
- olajnyomás jeladó cseréje
- fékek átcsiszolása
- ajtólámpák cseréje 2 wattosakra.

Ennyi van a papíron, amit kaptam, persze bizonyára kimaradt pár kisebb dolog (galvanizálás és rengeteg festés), ja és 85.5 munkaóra. Leginkább emiatt lett a számla majdnem 700K.

Rendesen szét van csapva a belseje. Újra kellett vezetékezni sok mindent, illetve az egész szellőzést összepakolni rendesen.

Szólj hozzá!

Címkék: skynet

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr804317517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása