HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A DCM alakulása I.

2012.07.11. 10:00 :: Sidaries

Azon gondolkodtam, hogy ebben a nagy marha melegben egy könnyű kis történetet írok, ami nem túl megterhelő sem nekem, sem nektek. ( Itt persze elsősorban azért magamra gondoltam. :)) ) Valamint egy ideje már úgyis fel volt írva a jegyzeteim közé a klub alakulása is, hogy valamikor ezt is meg kéne örökíteni, mert a blogon eddig mindösszesen ennyi van róla. Ráadásul mivel a jeles esemény június 28.-án történt 2008-ban, ezért csak alig vagyunk az évforduló után. Remélem élvezettel fogjátok olvasni! Ha pedig valakinek hozzáfűznivalója van, esetleg elfelejtettem valamit / valakit, akkor az szóljon!

Így végiggondolva milyen régen is volt ez a négy évvel ezelőtti szombat... Rettentő sok dolog történt azóta és már előtte is. Mert a klub alakulása - kicsit meglepő módon - nem a Delorean érkezésével kezdődött, hanem jóval korábban, valamikor 2005 közepén-végén a Prohardveren ebben a topikban. Ha jól emlékszem, akkor engem valamikor akkor harapott meg a Deloreanbogár és váltam függővé. Persze azonnal elkezdtem a saját kiképzésemet a témában, majd a 119-es hozzászólásban meg is tettem a blog felé az első lépésemet egy szép hosszú (és meglepően pontos) hozzászólással. :)

deloreanhuprohardver.jpg

Aztán jött a 168-as hozzászólás egy bizonyos zsborg nevű felhasználótól, majd egy további sok száz hozzászóláson keresztül folyó beszélgetés rengeteg fél és hamis információval. Ezt már nem részletezném, ugrok 2008 május 23-ig. Ekkor megérkezett ugyanis az autó és az első eufória elmúltával nekiálltam sorstársakat keresni. Teljesen logikus volt a PH fórumát átnézni olyanok után, akik valóban érdeklődnek az autó iránt és nem csak hirtelen felindulásból írkáltak. Két felhasználót találtam, aki megfelelt ezeknek a kritériumoknak. Az előbb említett zsborgot és egy bizonyos blacktissue-t. Nekik elmondtam, hogy vettem Deloreant és szívesen találkoznék velük, de rendszám hiányában én sajnos nem vagyok mobil. Zsborggal megbeszéltük a találkozót, de blacktissue nem ért rá. Ővele később találkoztam még, de aztán el is tűnt. Ami azt illeti vele úgy tűnik melléfogtam.

deloreanhuvurdon.jpg

Szóval ott tartottam, hogy Zsborggal (akit mint Zsoltot ismerhetünk most) megbeszéltünk egy jövendőbeli potenciális találkozót, de volt emellett párhuzamosan egy másik történéssorozat is. Amikor megjött az autó, akkor a Vurdon megkérdezte, hogy felrakhatják-e az autót a netre eladóként. Szondáztatni akarták az embereket, hogy lenne-e rá igény és ha igen, akkor hoznának be egyet csak maguknak eladásra. Persze rengeteg levelet kaptak, de komoly (értsd pénzzel is rendelkező) vevőjelölt nem akadt és a levelek is elég egykaptafásak voltak. Egy kivételével, ami a Vurdonosoknak is annyira tetszett, hogy június 5.-én továbbküldték nekem.

Ez a levél dubniczkia emailcíméről jött és elolvasva azonnal tudtam, hogy fel kell vele vennem a kapcsolatot. A levélből csak egy kis részletet emelek ki, mert azóta is az autó egyik legjobb összefoglalásának tartom:

Ez a kocsi az autógyártás egyik legnagyobb csodája, az öncélúság szobra és a bájos tökéletlenség mintapéldája.

És felhívtam a telefonszámot dubniczkia nem kis meglepődésére és ha jól emlékszem elég sokat beszéltünk már első nekifutásra is. Itt azért ezzel az első kapcsolatfelvétellel kapcsolatban vannak kétségek. Lehet, hogy levélben ment és keverem az egészet valamivel? Ezek a dolgok már régen voltak, így 100%-ra nem tudom, de az biztos, hogy meghívtam a már korábban említett június 28-i találkozóra, amit örömmel elfogadott.

5 komment

Címkék: történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr684642697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczki 2012.07.11. 11:01:49

Sajnos már én sem émlékszem pontosan, hogy mi volt előbb, a levelezés vagy a telefon. Talán a felfokozott állapot is magyarázza a memóriazavart :))) De rég volt... Aztán június 28. hmm... életem egyik legjobb napja volt. Nagyon büszke vagyok erre a klubra és büszke vagyok rátok fiúk. Szuperek vagytok.

dubniczki 2012.07.11. 11:03:21

Elolvastam tegnap ez első levelemet (a Vurodonosat). Abban azt írom, hogy 2011-ben veszem meg a saját DMC-met. Hát eléggé megváltoztak négy év alatt a dolgok. :))) Talán... egyszer... Meglátjuk.

hdnctrl 2012.07.11. 11:27:53

Alapvetően elmebeteg dolgok ezek az internetes fórumok. Leírtam sok baromságot még 2006-ban (mondjuk ezzel nem voltam egyedül, repkedtek a falsch infók mindenfelé), és azóta is ott van. Igazából úgy kéne megcsinálni, hogy kb. félév után törlődjön minden ilyesmi, akit érdekel, az meg mentse le magának :)

Én végül 2.5 év késéssel (először 2008 végét írtam) szereztem be az szgk-t ;)

hdnctrl 2012.07.11. 11:44:55

A PH fórumba meg 2007 márciusban írtam utoljára, asszem az volt, hogy másik topicokban rohadtul felhúztak a moderátorok (szemét dolgokba kötöttek bele, pl ilyen dolgokba, hogy "a buta amcsik" - ez így náluk kimeríti a rasszizmus fogalmát, a szövegkörnyezet nem érdekes), és ugyan ők nem bannoltak, de én magamat tettem önkéntes banra jó ideig. Aztán csak 2009 februárban találtam el a delorean.hu-ra, így a klubalakításból kimaradtam.

p-parker@freemail.hu 2012.07.11. 21:07:40

Szerintem semmiképp' ne legyen törölve semmi :) a "MI" fórumainkból ,hiszen egyrészt jó visszaolvasni (talán a később érkezőknek is ,az emberek megismerése miatt ) másrészt lehetnek olyan infók ,amik talán nekünk is fontosak lehetnek !Sok hülyeséget nem írogatunk ,nem is kell trágárságoktól tartani ,ami esetleg moderátori teendőket kíván .És szerintem is jó a társaság ! :)
süti beállítások módosítása