HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • leeroy869: Képzelem a fejeket a munkahelyi parkolóban :D (2019.07.03. 21:33) Tékasztorik 2.
  • a8zoli: a mäsodik kep alapjän ami sztem a hätso kerekagy a tehermentesitökre gondolsz. Az h nincs az agyon... (2019.06.26. 19:00) Egy kis szerelés
  • b.zs: Várjuk majd az élménybeszámolókat az útról! Üdv. B.Zs (2019.04.28. 10:43) Sűrű hét lesz
  • Sidaries: @Tomchy: Az jó, nekem az a 19. :) De legalább megvan a géped. :) (2019.03.27. 13:21) Sok kép
  • a8zoli: sztem jo lesz nyugi ;) (2019.03.14. 19:24) Framing John Delorean

Címkék

acél (6) ajtó (15) ajtózsanér (2) alkatrész (7) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (14) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (3) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (3) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (51) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (1) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (21) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (27) fekete autók (1) festett (3) film (30) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (2) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (30) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (16) hűtő (1) idézet (40) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (22) kakukktojás (1) karácsony (10) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (17) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (171) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) skynet (22) Skynet (2) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (157) szervizek (11) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (9) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (211) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) törésteszt (8) történelem (117) történetek (34) tudtatok e? (36) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (75) vezetéstechnikai tréning (2) videó (18) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (58) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

... az utolsók, ...

2011.09.16. 10:00 :: Sidaries

Az előző részben már említettem (nem szoktam, de most ajánlom az előző rész átolvasását), a 20104-es VINt, most erről az autóról és a 20105-ösről írnék egy kicsit többet. És ezúttal egy kis zene is lesz:

Ez a két autó azért híres, mert ez volt a két legutoljára gyártott Delorean. Persze ez azért egy kis kifejtést igényel, hogy hogyan lehet egyszerre két autó az utolsó. Hát úgy, hogy a 20104 az utolsó Írországban gyártott, a 20105 pedig az utolsó egyáltalán gyártott Delorean. Először akkor a 20104:

Ezt az autót már a Consolidated (KAPAC utód) adta el 1985-ben. A Stainless Steel Illusion szerint Jeff Abramsé volt, de az autó papírjai szerint soha nem volt a nevén és hamarosan új tulajdonoshoz került. Az új tulajdonos Austinben, Texasban lakott és elég ritkán vezette a gépet. Ő is eladta kicsit később és így került egy John Houghtaling nevű ügyvédhez DMCH-s közvetítéssel, akiről már szóltam az előző részben. Ő, miután segített Tony Ierardinak megvenni a Proto-1-et, végül a 20104-et is eladta neki, így jutottunk végül ehhez a bejegyzéshez.

A 20105-ös néhányatoknak ismerős lehet, mert ez bizony az egyik aranyból készült Delorean. Ezt az autót, ahogy az előző linken is írtam 1983 elején építették át az USÁban a Consolidatednél a maradék arany alkatrészekből, tehát végülis ez a legutolsó Delorean. A Big Lots áruházak promóciójára használták. Igazából csak az egyedileg gyártott jobb ajtó miatt lett 1983-as, mert a szerelés többi része 1982 december 24-ére véget ért és az autó eredetileg acélkülsővel rendelkezett. Érdekesség, hogy habár a VIN száma az utolsó, maga az autó sokkal korábbi. Ezt támasztja alá az alváz (2XXX) és motorszáma is. Ez amiatt lehet, mert az utolsó - főleg a '83-as - autók esetében már azokat az alkatrészeket használták a munkások amiket találtak és nem azokat, amelyek a legújabbak lettek volna, valamint a valami okból félrerakott autókat is kijavították. Ez is egy ilyen lehetett.

 

Szólj hozzá!

Címkék: evolúció arany

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr233211112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.