HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Váci minitalálkozó

2014.09.23. 09:00 :: Szabi DMC

A napokban szólt Bopat, hogy elugrik Vácra egy kis szerelésre. Ez nekem közelebb van, mint ha városon belül elmennék Skynethez, úgyhogy gyorsan le is csaptam a lehetőségre: pár dolgot meg akarok majd csinálni a saját kocsimon, ezeket terveztem lefényképezni Bopatén.

Vácon elég szűknek bizonyult a Delónak a "terem".500DSC07955.png

A szétolvadt biztosítéktáblát cserélte a szaki.

500DSC07950.png

A műszerfalat nézegetve felállítottam egy elméletet, hogy miért melegszik túl Bopat kocsija. Nézzük csak meg a hőmérséklet-skálát (bal alsó):

500bopatmuszerfal.JPG

Az eredeti narancs színről teljesen fehérre fakult a skála túlmelegedést jelző felső tartománya; hát persze, hogy így nem tudja a mutató, hol kell visszafordulnia :).  Az enyémen egyébként így néz ki:

500DSC01393.png

Eldiskuráltunk vagy egy órát, lefényképeztem, amit akartam, aztán még egy fotó a 701-es pofijáról, és ezzel véget is ért a Bopat-Szabi szűkkörű klubtalálkozó.

500DSC07953.png

9 komment

Címkék: szerelés bopat 701 Szabi

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr476714061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2014.09.23. 10:09:27

A mutató tanulja meg a számokat, ne a színekre hagyatkozzon ;)

bopat 2014.09.30. 22:56:38

Jéé azt nem is tudtam hogy ilyen szines is lehet a kijelző :)

bopat 2014.09.30. 23:00:26

A biztositék tábla csere csak egy kisebb része volt a munkának. A fórumban írok bővebben.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.10.01. 12:30:29

@bopat: nem tudom, miken mehetett át a kocsid, hogy ennyire kifakult a műszerfal. A többi műszereden 18V-nál és 55 mph-nál látszik, hogy valaha nálad is narancsszínűek voltak a számok. Évekig állt a napon? Melyik államból való? Bár a műszerfal az nagyjából mindig árnyékban van, szóval nem értem...

hdnctrl 2014.10.01. 13:03:28

@Szabi DMC: ismerjük a DMC gyárat és a beszállítókat, meg a minőségellenőrzést, nem? Lehet, hogy sose volt narancsszínű az a szám a Bopat autójának műszerfalán. Bár tény, hogy az árnyékolás ahhoz ér el a legkevésbé, hiszen az van leglejjebb. Kéne róla valami jobb minőségű fotó.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.10.01. 13:24:35

@scuynat: 10 Megapixelben is fehér a 260F :) A 18V pedig láthatóan vöröses egy kicsit. Viszont most kicseréltem azt a képet a teljes eredeti fotóra, és nézd meg, a fordulatszámmérőn erős és élénk a narancsszín. Ez a kocsi biztos, hogy évekig állt a napon, és ahol napközben legtovább érte direkt napsütés, ott jobban kifakultak a számok. Még jó, hogy a karosszériafényezésnek nem ártott :D

hdnctrl 2014.10.01. 15:49:45

@Szabi DMC: Nem több megapixeles, hanem jobb minőségű. Rendes fehéregyensúly-beállítással, stb.

De igazad van, ezt a nap szítta ki.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.10.01. 19:18:39

Szerintem ez ugyanaz a hiba lehet mint ami néhány hátsó lámpa indexénél van. Ott is van pár, amit az UV ki tud szívni és azok kifehérednek.

bopat 2014.10.01. 22:36:23

Az én autóm konkrétan 11 évig állt a napon... szóval elképzelhető.
Viszont a fordulatszámmérő óra az teljesen új, mert az nem működött.
Látszik is :)