HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @Tzl: Igen. Ezért van, hogy habár az én autóm alváza elég jól néz ki, mégis látszik rajta pár repe... (2020.03.19. 09:28) Egy komolyabb áttekintés a gyár történetéből - képekben
  • Tzl: @Sidaries: Elég hiányos tudással rendelkezem a fémmegmunkálás területéről, ezért nem szeretnék az ... (2020.02.26. 16:25) Delorean gyártóformák I.
  • Sidaries: @numlockholmes: Kis késéssel, de válaszolok, aznap nem volt időm, aztán elfelejtődött. Igen, emlé... (2019.12.22. 09:08) Deloreantimeline.com
  • Burgermeister: várjuk az uj anyagokat (2019.11.28. 02:47) Haladok
  • matyi101: @leeroy869: lehet nemzetközi babérokra pályáznak. (2019.11.15. 13:44) Apsürde fotózás

Egy "instant get jellegű Delorean

2015.10.16. 10:00 :: Sidaries

Kikerülve a szokásos szabadkozásokat, hogy miért is nincsen rendes bejegyzés, inkább csak iderakok egy videót. Tudjátok, hogy elég ortodox vagyok a Deloreant illetően, de ez a gép azért kéne. Főleg, mert a gyári PRV-6-os motor van benne egy kicsit megbütykölve. Viszont azt azért meg kell hogy mondjam, hogy dupla záróvonalon jobbról előzni nagyon csúnya dolog és a blog teljes szerkesztősége elhatárolódik az ilyen deviáns viselkedéstől.

6 komment

Címkék: fejlesztések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr477971803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.10.16. 14:12:01

Még egy jó Delorean, amiből kihajították a k-jetet. Kezdem azt gondolni, hogy nem véletlen :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.10.16. 14:50:32

@Szabi DMC: Nem bizony. Még itt Európában, a K-Jet hazájában is kevesen értenek hozzá, Amerikában meg aztán tényleg szinte senki. Emiatt sokan cserélik le.

dubniczki 2015.10.19. 10:08:54

Nagyon nagyon túl van értékelve a K-Jet bonyolúltsága. Mondjátok már meg nekem, hogy mi olyan összetett abban a rendszerben!?

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.10.19. 10:51:33

@dubniczki: ööö, mondjuk hogy a gyakorlatilag rugókból, bimetálokból és hőmérőkből álló alapjárati szabályzó, melegedészszabályzó, frekvenciaszelep, hidegindító szelep, benzinelosztó-fej, torlótárcsa és a kocsin belüli elektronizáltság csúcsát jelentő lambdaszonda télen-nyáron, 35 év után is elfogadhatóan együtt dolgozzon egy különösen precíz működést megkövetelő befecskendező rendszerben?

dubniczki 2015.10.19. 10:58:40

@Szabi DMC: OK, értem. Mondasz nekem egy egyszerűbb, megbízhatóbb, könnyebben javítható és olcsóbb benzines rendszert?

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.10.19. 21:23:33

@dubniczki: erre csak a régi rádiókabaré-jelenetet tudom idézni, amikor a kívánságműsor riportere megkérdi a hallássérült öregembert:
- És mit szeretne hallani a rádióban?
- BÁÁÁÁRMIIIIT!!!
:)