HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @Tzl: Igen. Ezért van, hogy habár az én autóm alváza elég jól néz ki, mégis látszik rajta pár repe... (2020.03.19. 09:28) Egy komolyabb áttekintés a gyár történetéből - képekben
  • Tzl: @Sidaries: Elég hiányos tudással rendelkezem a fémmegmunkálás területéről, ezért nem szeretnék az ... (2020.02.26. 16:25) Delorean gyártóformák I.
  • Sidaries: @numlockholmes: Kis késéssel, de válaszolok, aznap nem volt időm, aztán elfelejtődött. Igen, emlé... (2019.12.22. 09:08) Deloreantimeline.com
  • Burgermeister: várjuk az uj anyagokat (2019.11.28. 02:47) Haladok
  • matyi101: @leeroy869: lehet nemzetközi babérokra pályáznak. (2019.11.15. 13:44) Apsürde fotózás

Új Deloreanek - Frissítés 2.

2017.01.25. 10:00 :: Sidaries

Tavaly év végén volt még egy kis előrelépés az új Deloreanekkel kapcsolatban. Előző rész itt.

Először is a legfontosabb. Mármint számomra. A VIN. Szerintem mindenki észrevette, hogy imádom a Deloreanek alvázszámait és az indokoltnál többet foglalkozok vele. A régi Deloreaneknek az alvázszáma SCE-vel kezdődött, ami az Egyesült Királyságon belüli észak írországi gyártási helyet jelölte. Ez hivatalosan a WMI jel, ami a "World Manufacturers Identifier" rövidítése. Ezt a WMI jelet az új Deloreanek nem használhatják, mert nem ott gyártják őket, ahol az eredeti autókat, valamint a jelenlegi DMC nem az eredeti DMC jogutódja, ezért új azonosítót kellett kapniuk. Ezért aztán a DMCH új WMI azonosítóért folyamodott és meg is kapták a tavalyi év közepén. Az új azonosító pedig: 1D9. Ezen felül pedig a 12. 13. és 14. helyre fixen a 779 számsort kell írniuk, mert ez mutatja, hogy kis sorozatos gyártók, tehát az új törvény értelmében gyártanak csak autókat. Már alig várom, hogy ilyen VIN-es autót láthassak!

Aztán kiderült az éves tervezett darabszám. Eleinte egy db autó / hónapos sebességgel fognak gyártani, de ezt a számot a második év végére szeretnék egy autó / hétre növelni. Természetesen a gyártás miatt egy kicsit át kell majd építeni a jelenlegi főhadiszállást, a tervek már megszülettek ezzel kapcsolatban is.

newdeloreandmch.jpg

Jelenleg két prototípus készül, a két próbamotorral és váltóval. Ezeknek a pontos típusát továbbra is titokban tartják. Ezeken az autókon kívül viszont van még három további nem teljes prototípus is. Az első a jelenlegi két rendes prototípus segítségére van, főleg abban, hogy hogyan tudják a jelenlegi motortér méretét minél optimálisabban kihasználni. A második egy lecsupaszított műanyagrész, amin a beltér fejlesztéseit végzik, a harmadik pedig az új elektromos rendszer tesztalanya.

Ezen kívül pedig több bekezdést olvastam arról, hogy hogyan haladnak a különféle engedélyekkel, vagy hogy éppen milyen bürokratikus akadályokat küzdöttek le a DMCH-nál. Ezeket nem fordítom le, mert felesleges, maradjunk annyiban, hogy a 5-6 különféle hivatal között pattogva azért szépen lassan haladnak az engedélyeztetéssel is.

Szólj hozzá!

Címkék: új delorean

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr4512151493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.