HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @sóhegy049: Igen, a bal első fék egészen addig nyikorgós volt, amíg ki nem cseréltem a féknyergeke... (2022.11.05. 21:01) Ennyibe kerül egy Delorean 2022
  • Mairtin: @leeroy869: Alapvetően az eseményre nyomott póló volt. De ha van rá igény több darabra (nem 1-2 a... (2022.10.07. 16:39) Hannibal: NAAF sirató 2022
  • Sidaries: @Mairtin: Nagyjából igen. Az itinerről ezért raktam fel képet, azzal együtt talán jobban érthető. ... (2022.06.09. 11:07) Balaton Classic 2022
  • CSOKKI MÁLNA: @gigabursch: No igen, akkor inkább a Lambó, ha már felfelé nyílik.. (2022.06.03. 10:47) Az Új Delorean
  • Rocko-: @leeroy869: nem az autóval volt a bajuk. @Sidaries: nem megy sokaknak a szövegértés. :) (2022.04.28. 19:02) Magyarósi Csaba

Az elektromos rendszer fejlődése

2017.11.08. 10:00 :: Sidaries

Mivel saját történetek már nincsenek, mert nem nagyon használom már az autót, ezért előszedtem azokat a képeket, infókat, amiket az év folyamán gyűjtöttem télre, hogy most is legyen mit írnom. Szerencsére elég szép mennyiség jött össze, ezért egy kisebb képgyűjteménnyel kezdek a Delorean elektromos rendszerének a fejlődéséről. Az összes kép a Lotus hetheli bázisán készült és nagyon korai prototípusok láthatóak rajtuk, ha jól nézem, akkor kb. a D2-estől a D4-esig.

A elsőn az első Chamber of Terrors látható, ami a Delorean utasoldal mögötti elektromos központját jelenti a relékkel, biztosítékokkal.

1stchamberofterrors.jpg

Habár eléggé más, mint a végső verzió, azért látszik hasonlóság is.

A második képen a motortérbeli Bosch központ található. Itt még a bal oldalfalon vannak az alkatrészek, ezek később jobb elől kapták meg végleges helyüket.

d2wiring1.jpg

A harmadik kép a kábelkorbácsot mutatja a Bosch részekkel és a műszerfallal, beszerelés előtt.

d2wiring2.jpg

Majd jön az egyik első prototípus műszerfal, ezúttal már jobb felbontásban, ami a Proto-1 műszerfalának az enyhén módosított változata. Ez a műszerfal PjGradynél van és átesett egy restauráción, valószínűleg a D2-ben volt. Az előző linken megnézhetitek a D3-as valószínűsíthető műszerfalát is, ami eléggé hasonló ehhez. Hozzáértők szerint Buick stílusú mindkettő. Erre némileg magyarázatot ad, hogy a műszerfal gyártója az AC Delco volt, ami tulajdonképpen a GM egyik részlege.

lotusproto1instrumentcluster.jpg

Végül pedig a kábelkorbács tervezéséről is van egy kép egy igazán autentikus frizurát viselő úriemberrel. Kíváncsi vagyok ki lehet.

wiringconstruction.jpg

4 komment

Címkék: evolúció dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr6713200477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.11.08. 20:08:52

kábelkorbács is az ...cool
ez kéééééészzzzzz
:)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2017.11.09. 09:11:56

@streakynuts: Mondjuk azt el is tudom hinni, hogy a végére így nézett ki. :)
süti beállítások módosítása