HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (49) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (21) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (113) történetek (33) tudtatok e? (34) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (69) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (56) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Új Deloreanek - Frissítés 4.

2018.10.31. 10:00 :: Sidaries

Pár nappal ezelőtt kijött az új frissítés arról, hogy mi is a helyzet az új gyártású Deloreanekkel. Röviden szólva van pár előrelépés, de a gyártás azért még nem tud elindulni. Kicsit hosszabban, pedig a következő van:

A jó hír az, hogy igaz, két év késéssel, de az EPA (az ottani Környezetvédelmi Hatóság) már a célegyenesben van a saját szabályzatával, tehát lassan kiderül, hogy milyen motorokat használhatnak a kis gyártók az autóikban. Ha ez meglesz, akkor mindenképpen tudnak előrelépni a tervezés során.

A rossz hír viszont az, hogy a kongresszus és a kormányzat sürgetése ellenére, az NHTSA (az ottani Közlekedési Hatóság) szarik mindenre és nem csinálja meg a szabályzatot. Vagy ha meg is csinálja, semmi nyomát nem látni, hogy dolgoznának rajta, így az esetlegesen gyártott új autókra a 2018-as törvények lennének irányadóak, nem pedig azok a törvények, amikor eredetileg gyártották őket. Így aztán maga a törvény (Fixing America’s Surface Transportation (FAST) Act), a nevével ellentétben nagyon nem akar (tud) hatályosulni.

Azonban pozitívum, hogy a törvény maga elég részletes, az NHTSA részéről igazából csak egy online form kidolgozása, a regisztrációk kezelése, és az éves ellenőrzések elvégzése lenne az igazán fontos, azonban erre sem képesek. A cégek meg várnak, mert habár a szükséges minimum ez lenne, ők sem bíznak benne, hogy ilyen könnyen megússzák a dolgot.

Kiderült azonban néhány új konkrétum is. Először is az, hogy a gyártott replikaautóknak legalább 25 évesnek kell lennie, másodszor pedig az, hogy az éves 325 eladó autó csak az USÁra vonatkozik. Világszerte 5000 a limit. Deloreanből nem valószínű még a 100 darab sem egy évben, de jó tudni, hogy van mozgástér.

A cikk végén végül egy kis panaszkodás áll, ami arról szól, hogy először hittek a bürokráciának és az összes érintett cég, jellemzően kisvállalkozások, nekiálltak dolgozni a beszállítók keresésén, megrendeléseken, tervezési feladatokon, aztán azóta semmi sem történt. Viszont a gyártás indulása helyett mindent le kellett állítani és ezzel jelentős kár érte őket, de persze ez senkit nem fog érdekelni. Kis káröröm számunkra, hogy nem csak a mi bürokráciánk ilyen szerencsétlen.

Szólj hozzá!

Címkék: új delorean

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr5014334941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.