HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • bopat: Igen , elég sok a változás a régebbi autókban. Viszont az új elemek néha passzolnak az első autók... (2019.02.08. 12:38) Egy jegyzőkönyv I.
  • bopat: Én decemberben indítottam be utoljára pár percre... (2019.02.08. 12:36) Menni kéne, de nem fogok
  • gigabursch: @Sidaries: Mégiscsak Texas a legjobb hely az AEÁ-ban. :-) (2019.01.27. 20:30) A kilométeróra
  • Sidaries: Elsőre nekem sem jött le a sztori, de azért idővel azt is megszereti az ember. :) És annyira nem ... (2019.01.22. 10:36) A Delorean gyerekszemszögből
  • Ződ2000: @Sidaries: Azért gondoltam szólok, a múltkor mintha jelezted volna, hogy az ilyesmi érdekel, márcs... (2018.12.24. 00:32) Javítások

Címkék

acél (6) ajtó (15) ajtózsanér (2) alkatrész (7) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (14) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (3) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (51) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (1) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (21) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (25) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (15) hűtő (1) idézet (40) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (22) kakukktojás (1) karácsony (10) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (162) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (153) szervizek (11) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (9) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) törésteszt (8) történelem (117) történetek (34) tudtatok e? (35) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (72) vezetéstechnikai tréning (2) videó (17) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (56) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Egy jegyzőkönyv I.

2019.02.07. 10:00 :: Sidaries

Egy nap késéssel jön a blog, egy jó kis jegyzőkönyvvel. Azt már írtam korábban is, de megismétlem, hogy Deloreanből későit kell venni. Azért, mert a koraiaknak annyira sok hibájuk volt még, hogy nagyon nehéz volt velük az együtt élés, majd a javítás. Erről azt hiszem Bopat tudna eleget mesélni. A sok hiba pedig már a gyártás első hónapjaiban is köztudott volt, a javítások pedig jöttek sorban. A teljes gyártás két éve alatt 2000 módosítást végeztek el az autón, ennek a nagy részét az első fél évben. Ezek megvitatása rendszeres találkozókon történt, itt pedig megnézhető az április 16-i tárgyalás hibajavítási listájának az első fele. Megéri megnézni a jobb oldali monogramokat.

1. Ajtózsanér

Az átalakított csapágyak és egyéb részek április 22-től lesznek elérhetőek, a teljesen újratervezett csapágypersely pedig április 30-tól. Hosszú távon a DMCL Engineering vizsgálja az ügyet.

2. "A" oszlop

A nem itt gyártott alkatrész esetén is illeszkedési problémák vannak. Az első és második szerszám továbbra is módosítás alatt áll. A csavaros rögzítésről hamarosan ?ECR? készül. A darabolt alkatrész, amivel a fixálást lehet vizsgálni, megérkezett, egy másik pedig készül a beszállító számára is. A mérnökség végezze el az újratervezést a CP Trimmel  (Ez egy elég nehezen érthető rész, de valószínűleg az "A" oszlopot borító bőr rögzítési problémájáról van szó. Amikor nekem megjött az autó, nálam is lógott, később lett visszarakva.)

3. Sebességváltó kulissza zárólemeze

Az új tervek elküldve a beszállítónak, május 8-án elérhető, ?ECR? készült.

4. Küszöb

?ECR? készült a rögzítés felülvizsgálatára, a kapocs elérhető, az új küszöb április 28-ra várható.

5. Másodlagos ajtótömítés

A felülvizsgált rögzítés kielégítő. a munkadarab tervezés alatt.

6. Légbeömlő

?TSA? készült a gyors javításra. A Lotus új tömítést tervez. ECR elindítva az új design miatt. A rajzok április 16-án elkészültek.

7. Rossz minőségű rádióadás

?ECR? elindítva a folyamatos módosításhoz. Az április 14-i értekezleten megbeszélték a szükséges változásokat és azok koordinálását, jegyzőkönyv csatolva. Kísérleti határidő április 24.

8. Elsődleges ajtótömítés

A tömítés vulkanizált verziója április 29-én elérhető. Rövid távú megoldás. Jelenlegi tömítés megfelelő. Anyagváltoztatás megfontolás alatt, az ajtófelszerelés megváltoztatásával együtt.

 

Jövő héten jön a következő rész, valami okból a 9-10. pont kihagyásával.

1 komment

Címkék: fejlesztések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr614612154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2019.02.08. 12:38:51

Igen , elég sok a változás a régebbi autókban. Viszont az új elemek néha passzolnak az első autókhoz is.
Ha nem akkor kicsit kell reszelni rajtuk és működik :)