HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @sóhegy049: Igen, a bal első fék egészen addig nyikorgós volt, amíg ki nem cseréltem a féknyergeke... (2022.11.05. 21:01) Ennyibe kerül egy Delorean 2022
  • Mairtin: @leeroy869: Alapvetően az eseményre nyomott póló volt. De ha van rá igény több darabra (nem 1-2 a... (2022.10.07. 16:39) Hannibal: NAAF sirató 2022
  • Sidaries: @Mairtin: Nagyjából igen. Az itinerről ezért raktam fel képet, azzal együtt talán jobban érthető. ... (2022.06.09. 11:07) Balaton Classic 2022
  • CSOKKI MÁLNA: @gigabursch: No igen, akkor inkább a Lambó, ha már felfelé nyílik.. (2022.06.03. 10:47) Az Új Delorean
  • Rocko-: @leeroy869: nem az autóval volt a bajuk. @Sidaries: nem megy sokaknak a szövegértés. :) (2022.04.28. 19:02) Magyarósi Csaba

Egy jegyzőkönyv III.

2019.02.27. 10:00 :: Sidaries

Hát akkor folytassuk a jegyzőkönyvet, az előző rész itt elérhető.

21. Csomagtartótömítések

ECR indult a tömítések vastagságának a növelésére. Az alkatrészek megvannak, a a hatékonysági jelentés április 28-án érkezik. (Ahogy nézem, ez együtt járt a 12. és a 18. pontban leírtakkal.)

22. Kerékjárati ív takarólemez - Költségcsökkentési terv

A beszerzés továbbra is vizsgálja az ABS beépítésének a lehetőségét - 4 héten belül válaszolnak. Az aktuális megoldásról a Gyártás fog költségtanulmányt készíteni.

23. Keresztstabilizátor

ECR elindítva. Javítás egyelőre nincs, a változtatás vevői kérésre elindítva. A beszállító abbahagyta az aktuális stabilizátorok gyártását, Az első kísérleti alkatrészek május 11-én érkeznek.

24. Üzemanyagtartály - túlnyomástartály

Az újratervezett túlnyomástartály tesztelés alatt. Április 28-ára elkészül a jelentés.

25. (Megpróbáltam, de ezt egyszerűen nem tudom lefordítani. Fogalmam sincs, miről van itt szó. A következő bejegyzés lesz az utolsó, akkor úgyis kirakom a forrást.)

26. Csomagtartókárpit. Akkumulátor elhelyezés

Mechanikus rögzítés szükséges a csomagtartókárpithoz és az akkumulátorhoz. Az újragondolt megoldás április 28-ig elkészül.

27. Ajtóretesz probléma

Az eddigi alátét egy laposabb alátéttel helyettesítve, módosul az ajtó belső szerkezete is. Az ajtókészítő szerszámok átépítése vizsgálat alatt. (Ha jól gondolom ez az a probléma lehet, hogy a zár gyors bezárása és kinyitása néha a zár elromlását, pontosabban nyithatatlanságát jelentette a korai autóknál.)

29. Újragondolt hűtőcső elhelyezés

Az új bilincs április 17-én elérhető. Töréspont vizsgálat szükséges. A szervizes iránymutatásokat a Mérnökség intézi.

30. Légterelő zörgés

A Mérnökség keres egy ideiglenes megoldást. Műanyag borításos zárszerkezet április 17-én elérhető.

31. ?Soft Rolls?

Kiesnek a csapszegek. Vizsgálat alatt, hogy ideiglenes megoldásként műanyag dugók és csavarok jobbak lennének-e. Az állandó megoldás is vizsgálat alatt.

32. Ülésállító kábelek.

ECR indult a tartós megoldásra. A jelenlegi ülések is módosítás alatt.

33. Külső kezelések

Eddig nem használtunk külső waxos kezelést az autókon, az eladási oldalról még véleményeket várunk. A Mérnökség vizsgálja a lehetőségét, hogy egy ilyen kezelés lehetséges lenne-e a szervizbe érkező autókon.

34. Az ülés alatti sínek kikoptatják a kárpitot

Megvizsgáljuk alátétek behelyezésének a lehetőségét.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fejlesztések dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr814655897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása