HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Sidaries: @Tzl: Igen. Ezért van, hogy habár az én autóm alváza elég jól néz ki, mégis látszik rajta pár repe... (2020.03.19. 09:28) Egy komolyabb áttekintés a gyár történetéből - képekben
  • Tzl: @Sidaries: Elég hiányos tudással rendelkezem a fémmegmunkálás területéről, ezért nem szeretnék az ... (2020.02.26. 16:25) Delorean gyártóformák I.
  • Sidaries: @numlockholmes: Kis késéssel, de válaszolok, aznap nem volt időm, aztán elfelejtődött. Igen, emlé... (2019.12.22. 09:08) Deloreantimeline.com
  • Burgermeister: várjuk az uj anyagokat (2019.11.28. 02:47) Haladok
  • matyi101: @leeroy869: lehet nemzetközi babérokra pályáznak. (2019.11.15. 13:44) Apsürde fotózás

Egy jegyzőkönyv IV.

2019.03.06. 10:00 :: Sidaries

Előző rész itt, most pedig a befejezés.

35. Belső lámpák

Az 591-es hibajavítás használatos a VIN 1000-től kezdve. A 600-as hibajavítás használatos a korábbi járművekre és a helyszíni javításokra. Hosszú távú ECR szükséges az 591-es javítására. További módosítások is szükségesek, ami a csomagtartó világítását is magába foglalja.

36. Pótkulcsok

A korábban említett pótkulcsok cseréje már lehetséges. A Termelésirányítás együttműködik a Közlekedésiekkel, hogy a kulcsok a kiszállítási helyen az autókba kerüljenek. A pótkulcsok helye a motortér feletti hátsó részen van. 

37. Hátsó negyed kárpitozása

A hátsó negyed kárpitozása nem illeszkedik megfelelően. A Mérnökség újratervezi ezt a részt. AZ I.D.A.T. szerszámaival összevetve hibát állapítottunk meg, A javított szerszámokat elküldtük a beszállítónak.

39. Ajtók

Új módszer az ajtók kapcsolódási pontjainak a szerelésére. Az illusztrációk április 28-ra elkészülnek. A Mérnökség hamarosan közzéteszi a pontos megfeszítési értékeket, amiket a zsanéroknál használni kell. A javítási útmutató készül.

40. Kézifék

Az egyik keréken nem működik a kézifék. A Mérnökség kivizsgálja a helyzetet és április 28-ig megírja a jelentését.

41. Csomagtartótömítés

A 412-es hibajavítás elkészült a régi tömítés használatával kapcsolatban, amíg megérkezik az új tömítés. A rögzítési pontok véglegesítve. 

42. Tömítések

A Mérnökség újra megvizsgálja a Termékmérnökségi Kézikönyvet és visszajelez.

43. ?Door Dog Leg Masking? (Hát ez meg micsoda lehet?)

Mr. Spooner kivizsgálja

44. Sebességváltó - Belső részek

Új alkatrész megtervezve, a Beszerzés megvizsgálja a beszerezhetőséget.

45. Kesztyűtartó világítása

A kesztyűtartó összeszerelését, majd az autóba szerelését újra meg kell vizsgálni. A határidő május 1.

46. Az automata váltó zárófedelének és a légkondicionáló paneljének az olvashatósága

Rövid távon - Nyomtatott matricák, amik május 1-től elérhetőek.

Hosszú távon - Szitanyomásos megoldás

 

A következő megbeszélés 1981 április 28-án lesz a Gyártás konferenciatermében 8:00-kor.

Őszinte leszek. Ezzel a négy résszel nagyon megszenvedtem. Amikor nekiálltam, nem gondoltam volna, hogy a hiányos szövegkörnyezet ekkora problémákat fog okozni, de sokszor csak lestem, hogy miről lehet szó. Azért arra jó volt ez a sorozat, hogy megmutassa, hogy a gyárban tudták, hogy sok a javítanivaló az autón, és meg is próbáltak tenni ellene.

3 komment

Címkék: fejlesztések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr2914670269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2019.03.11. 09:19:26

@a8zoli: Kösz, hogy lespoilerezted a szerdai bejegyzést. :D
Majd akkor egy kicsit bővebben fogok írni a filmről, legalábbis ami jelenleg tudható róla.

a8zoli 2019.03.11. 18:22:15

@Sidaries: äprilisra v kiirva szoval nemsokä , sorry nem direkt volt :D