HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • JSHannibal: Na ez szuper! :) Sümegen van a Ramassetter Általános Iskola, és van a Kisfaludy Sándor Gimi, mindk... (2019.08.30. 17:08) Balatonboglár és Kaposvár
  • Sidaries: @JSHannibal: Naná! Ő fogja megírni. :) (2019.08.22. 18:15) Vége a NAAFnak
  • a8zoli: Angolul a driven film "elerhetö" ;) www.imdb.com/title/tt5592796/?ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1 (2019.08.20. 03:52) Javítások
  • Rocko-: jó szórakozást! (2019.08.05. 18:16) Csütörtöktől NAAF
  • leeroy869: Képzelem a fejeket a munkahelyi parkolóban :D (2019.07.03. 21:33) Tékasztorik 2.

Címkék

acél (6) ajtó (15) ajtózsanér (2) alkatrész (7) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (18) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (3) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (3) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (51) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (1) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (21) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (27) fekete autók (1) festett (3) film (30) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (2) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (30) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (16) hűtő (1) idézet (40) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (22) kakukktojás (1) karácsony (10) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (17) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (174) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) skynet (22) Skynet (2) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (157) szervizek (11) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (9) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (216) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) törésteszt (8) történelem (117) történetek (34) tudtatok e? (36) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (75) vezetéstechnikai tréning (2) videó (18) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (59) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

A DMC és a többi autógyár

2019.09.11. 10:00 :: Sidaries

Ez a bejegyzés, habár nem kimondottan blog javítás, mégsem nagyon lehet tőle elvonatkoztatni. Maradjunk a kiegészítés kifejezésnél.

A DMC-nél volt ambíció, bár azt hiszem, ezzel nem mondok túl nagy újdonságot. Terveztek 4 ajtós szedánt, buszt, és quadelődöt, valamint egy időben meg akarták venni a Porschét is. És most nem írtam el semmit, tényleg felmerült az ötlet John Delorean fejében. Íme a bizonyíték:

porschevetel.jpg

Mindez 1980 áprilisában, akkor amikor a saját autó még el sem készült, a gyár is csak épülőfélben volt, és munkások is alig voltak. Hát ha valaki, akkor John Delorean aztán mert nagyot álmodni.

A következő sem rosszabb találat, bár kicsit bonyolultabb. 1977-re már megvolt a prototípus, igaz, Citroen motorral, valamint már kereste a DMC a gyár helyét, bár egyelőre még Puerto Rico volt a befutó. Mint az alábbi képből is látszik, már a Renault is fent volt a listán, több okból is.

renault.jpg

A végül legyártott autó PRV-6-os, tehát tulajdonképpen Renault motorral készült, de eddigre már túl voltak a fenti kérésen, ahol a Renault képviselője válaszol John Deloreannek a fejlesztendő teherautójával kapcsolatos kérdésére.

Túl sok dolgot nem lehet megtudni, de pár érdekesség azért egyértelmű. Először is, az látszik, hogy ezt a teherautót is teljesen műanyagból képzelik el, gondolom a DMC-12 prototípusának az ERM technológiáját alapul véve. Ekkor még nem tudták, hogy az ERM tömeggyártásra nem éppen alkalmas, és a töréstesztje is elég siralmas.

Aztán az is kiderül, hogy Delorean ötlete a fejlesztendő teherautóról még erősen vázlatos, mert a kérdései között igazán lényeges információkat sem mond el, mint pl. hogy hány teherautót tervez gyártani évente, mikor indulna el a gyártás, milyen motorra és milyen váltóra lenne szüksége, milyen teherbírásra gondolt, és a többi részletkérdés.

Ennek ellenére a képviselő szorgalmazza a személyes találkozót. Itt még senki sem látta előre, hogy ebből az egészből nem lesz semmi, valamint hogy a DMC pár évvel később még a DMC-12-höz megvett motorok árát sem fogja kifizetni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog javítások

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr9415061252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.