HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Híres Deloreantulajdonosok

2011.02.25. 10:00 :: Sidaries

Megint egy dmctalkos (és elég bulváros) téma jön. Gondolkodtam, hogy szerdai vagy pénteki, de aztán miután írás hiányában vagyok itt a nagy szabadság közben, bekerült inkább péntekre. És most a lényeg:

Valaki felvetette, hogy ki milyen híres emberekről (divatosan celebekről) tud, akiknek van vagy volt Deloreanje, esetleg közelebbi kapcsolatba kerültek az autóval. Eléggé felsorolásjellegű lesz, bár néhány esetben egész jó történeteket és videókat is találtam. Kéretik ezt a bejegyzést nem annyira komolyan venni, mert az esetek nagy részében én magam nem találtam megdönthetetlen bizonyítékokat a tulajdonossággal kapcsolatban. Ott ahol képek, videók vannak azért elég valószínű amit írok. Előre írom az általam is ismerteket, a végére pedig azokat, akiről még nem hallottam. Linkhegyekre felkészülni!

Az első kettő, akit szerintem mindenki tud, aki a blogot olvassa, az Johnny Carson (2439, később 4523)és Sammy Davis Jr (2712, majd később 5037). Ők a DMC-be is befektettek és buktak is rajta. Többet nem írok róluk, sokat írtam már régebben.

A következő tulaj Ace Frehley, a KISS gitárosa, akinek egy '81-es (egyes források szerint '83-as) Deloreanje volt (VIN 5712), de aztán tökrészegen, 110 mérföldes sebességgel, forgalommal szemben, rendőrök által üldözve, a Bronx River autópályán összetörte, habár ő túlélte. Erről az autóról és a balesetről később írt is egy számot második szólóalbumára, a Frehley's Cometre. Az autót mégis újraépítették és most piros színűként használják Michiganben.

Az egyik leghíresebb tulaj talán Patrick Swayze volt, aki élete végéig megtartotta 1983-ban vett autóját. Az autó jelenleg apósánál van, aki eddig is intézte a szervizelését.

patrickswayze2.jpg

Szintén tulajdonos volt a Duran Duran basszusgitárosa, John Taylor. Róla nem találtam sok információt, annyi biztos, hogy a jobb kormányos autót alig használta, mindössze 300 mérföldet vezette. Elég hamar eladta, jelenleg az angol klub egyik tagjáé.

Ben Moody az Evanescence egykori gitárosa szintén vett egyet, amit Houstonban fel is újíttatott. Sokat erről az autóról sem tudni, de úgy tűnt, mintha gondolkodott volna egy BTTF átalakításon. 

Nem meglepő, de Jay Lenonak is befért egy DMC-12 a garázsába, igaz csak egy teszt erejéig. Róla sem nagyon kell beszélni azt hiszem, itt már írtam korábban.

Will.I.Am, a Black Eyed Peas tagja szintén nem régen szerzett be egyet. Itt írnak róla.

És most veszek egy nagy levegőt és nem rejtem el azt az információt, amit találtam. A blognak legkevésbé visító tinilányokra van szüksége, de meg kell írnom még ha oly nehéz is. Igen. Azt olvastam, hogy Justin Biebernek is van egy Deloreanje. A nagypapája vette neki. Remélem ez nem igaz. Ehhhh.

Volt még pár egyéb híresség is, akiket csak felsorolok, mert én nem ismerem őket, mert gondolom lokális amerikai (ausztrál, angol, stb.) celebek. Ilyenek pl. Jim Varney (szinész), Bobby Allison (Nascar versenyző), Gary Busey (szinész) (videó), Matthew Reilly (író) (saját írása az autóról) (videó), Boyd Coddington (autóépítő), Glenn Beck (műsorvezető), Arie Luyendyk (kétszeres Indy 500 győztes), Seth MacFarlane (Family Guy készítője) aki egy BTTF replikát vett nem régen, Zac Efron (link), George Jones (country énekes), James Bourne (zenész), John Barrowman (énekes), és még jópáran, akiről vagy nem tudok vagy tudok, de még annyira sem biztos a tulajdonosságuk, hogy ide beférjen.

2 komment

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr612664722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2011.02.25. 11:25:03

Justin Bieber - az meg ki a f....?

bopat 2011.02.25. 11:37:53

Gary Busey-t nem ismered? :) Egyik legjobb színész.
süti beállítások módosítása