HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Deloreanközösség IV.

2010.07.02. 11:00 :: Sidaries

Most egy olyan emberről szeretnék írni, aki az európai Deloreantulajdonosoknak megkerülhetetlen. Lehet, hogy néhányan már tudjátok kiről lesz szó, mert elég sokat említem itt a blogon belül is, de akik mégsem tudják: Az eheti nyertes Ed Uding, a Delorean Motor Company Europe mindenese. Vele kapcsolatban szerencsém van, mert az autó miatt őt már személyesen is ismerem, már szereltettem is vele. Elég sok dolgot rendeltem tőle, sokat mailezünk, ezért úgy gondoltam, hogy akkor már meginterjúvolom, mert mégiscsak az az igazi. Elég hamar válaszolt, valamint azt írta, hogy további kérdésekre is szívesen válaszol. Kommentekben lehet írni kérdéseket, ha lesz, akkor következő péntekig megkérem azokra is a választ.

Most pedig a kérdések:

1. Mikor tudatosult benned,hogy a Delorean létezik? Mennyire volt ebben fontos a Vissza a Jövőbe trilógia?

Egy barátom 1988-ban vett egyet. Akkor láttam az első Deloreant, a filmről nem is tudtam.

2. Mikor vetted meg az első Deloreaned?

1998 Decemberében vettem meg a Deloreanemet Philadelphiában. Még mindig emlékszem az érzésre, amikor alig pár embernek volt Deloreanje Európában.

3. Mikor lettél hivatásos Deloreanszerelő?

2003-ban kezdtem Deloreaneket szervizelni, bár akkor még csak részidőben. Aztán így alakult.

4. Van most Deloreaned? Mi a VINje?

Még mindig megvan a első autóm. A VINje 11626, jelenleg éppen újjáépítem.

5. Mit gondolsz, melyik a Delorean legmegbízhatóbb és legmegbízhatatlanabb része?

Szerintem az ablakmotor a legjobb. Eddig még egy rosszat sem láttam. (Na majd mutatok neki egyet. :) ) A legrosszabb rész pedig a ventilátor hibát jelző relé. (fan fail relay)

6. Van kedvenc részed az autón?

A motor. Imádom a motort szerelni és tuningolni.

7. Van hobbid? Mit szeretsz leginkább csinálni a szabadidődben?

A motorozás jelenleg az egyetlen igazi hobbim. Most egy GSXR750 Yoshumorám és egy régebbi rc30-as superbikeom van.

8. Nekünk a Delorean egy nagy örömforrás és folyamatosan egy jó beszédtéma. Te hogy vagy ezzel ennyi év szerelés után? Unod néha?

Én ennyi év után is szeretek ezekről az autókról beszélni, bár a fluxuskondenzátoros viccek...

9. Van családod? Ők mit gondolnak a Deloreanekről?

Igen. Gabrielle a feleségem és van két fiam is. Gijs 6 éves és imádja az autókat, Pim pedig 9 és sokszor segít kisebb dolgokban, hogy kiegészítse a zsebpénzét.

10. Mi a napiautód?

A céges autóm egy Renault Traffic, szórakozásra pedig van még egy Fiat Stilo Abarthom.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr12118249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása