HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Visszatérési tervek I.

2015.06.05. 10:00 :: Sidaries

Régóta megtaláltam már ezeket a dokumentumokat, de annyira sűrűnek tűntek, hogy eddig nem bírtam nekiállni a lefordításuknak főleg idő, de kis részben kedv hiánya miatt. Most viszont elfogyott az összes kisebb téma, ráadásul sok volt mostanában a Vissza a Jövőbe is, ideje visszatérni a komoly dolgokra. Természetesen itt sem tükörfordításról lesz szó. Ha valakinek egy adott mondatra jobb ötlete van, szívesen fogadom.

visszateres1oldal.jpg

A dokumentum, mint fent is látszik, 1982 júliusában készült és a DMC visszatérését tervezi. Akkor jöjjön a fordítás:

Visszatértünk az üzletbe és maradunk is.

Június 24-én a DMC és Sir Kenneth Cork egyetértett abban, hogy megtörténtek az előkészületek a Delorean gyár jövőjének a biztosítására és további Deloreanek összeszerelésére a cég észak-írországi gyárában.

Autóinkat azonnali lelkesedéssel fogadták a vásárlóink. Az eladások első hat hónapjában több, mint 3000 autót értékesítettünk. A Mercedesnek Amerikában erre 5 évre volt szüksége, a BMW-nek 11 évre, A Porschének 13 évre, a Jaguarnak pedig 17 évre. Ezeket az eladási értékeket az elmúlt három évtized legrosszabb időszakában produkáltuk, ráadásul mindössze egy modellel. Ezután az USA autóeladása lecsökkent a novemberi 8,3 millióról a decemberi 6 millióra, majd a januári 5,8 millióra és emellé pedig elérte Amerika 80%-át az elmúlt 100 év legrosszabb időjárása is. Ekkor a DMC eladásai visszaestek (bár nem annyira, mint másokéi) és a viszonteladóinknak nem volt pénze további autókat vásárolni tőlünk. A raktárkészlet felhalmozódott és a DMC nagyon kellemetlen pénzügyi helyzetbe került. 70 millió dollárunk állt autókban, de a készpénzünk elfogyott.

Emiatt a cég nem tudta törleszteni a 400000 fontos esedékes törlesztőrészletét az Egyesült Királyság felé, ezért az alapvetően állami tulajdonú DMCL-t önkéntes csődgondnokság alá helyezte. Az amerikai anyacégre, a DMCre ez a döntés nem volt közvetlen hatással.

Sir Kenneth Cork, a csődgondnok, a DMCL termelőeszközeit egy új kereskedőcég, a DMCL (1982) irányítása alá helyezte, ami csökkentett dolgozói létszámmal továbbra is ellátja a legfontosabb funkciókat.

Az állami csődgondnokok aláírtak egy szándéknyilatkozatot, ami az alapját adja annak, hogy a cég átvegye a gyár irányítását. Habár ennek az egyezménynek az aláírása csak a kezdet. A cég visszafizette a 19 milliós tartozását a Bank of America felé, több mint 800 autót adtunk el az elmúlt pár hétben (az enyém is köztük volt. :D) és éppen most fejeződtek be a tárgyalások arról, hogy 5 éves, 50000 mérföldes garanciát adjunk az autóinkra.

És itt a vége mára. Jövő pénteken jön a következő rész. Készüljetek, ez egy hosszú sorozat lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: történelem dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr497518636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása