HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Deloreannel havon

2010.12.22. 11:07 :: Sidaries

Habár én magam még élesben nem próbáltam ( A Hungaroringes bohóckodás nem számít. :) ), elég aktuális a kérdés. Hogyan kezelhető a Delorean havon? Hátsó kerekes meghajtás, 65% tömeg hátul, baromi vastag kerekek... Nem éppen az ideális hójáró autó tulajdonságai. Szerencsére Amerikában vannak páran, akik télen is használják. Most az ő leírásaikból, véleményeikből szemezgetek egy kicsit:

- Az egész a vezetési tudásodon múlik, de a jó gumik szükségesek. Az eddigi legrosszabb autó amit havon vezettem a 350Z-m volt Bridgestone Potenza gumikon.

- Hát lehet, hogy itt Coloradoban másmilyen a hó, de szerintem a Delorean mindennél rosszabb hóban. Nagyon jól megy előre, jól húz meg minden, de soha nem lehetsz biztos abban, hogy be tudod venni a következő kanyart, mert annyira könnyű az eleje. Ha megpakolod, akkor kicsit jobb, de még mindig messze van az ideálistól. Persze használható, de az egész úton nagyon észnél kell lenned.

- Az előző Deloreanemet napi autóként használtam bármilyen idő is volt. A legnagyobb baj az volt, hogy nagy hóban gyakran elakadtam. Szerencsére az emberek mindig szívesen húznak ki egy Deloreant. :)

- Én magam még soha nem vezettem Deloreant hóban, de nagyon sok minden mást már igen. Szerintem egy hátsókerekes autó soha nem lesz olyan jó, mint egy első kerekes. Az első kerekesek meg soha nem lesznek olyan jók, mint a négykerék meghajtásosak. Szerintem a Deloreant télen otthon kell hagyni. Ki akarna bal első acélelemet cserélni csak azért, mert mégsem volt olyan jó az autó, mint gondoltuk?

- Mindenekelőtt nyugodtan kell vezetni, a hirtelen kormánymozdulatok erősen ellenjavallottak. Kanyarodásnál teljesen normális, hogy csúszik az autó eleje. Ha bepakolsz előre akkor pedig nem szabad megijedni, ha a lekötözetlen dolgok össze-vissza csapódnak. 

- Jó kis só végig az autón. Na ezért nem megyek én ki hóban.

- Pár éve a Delorean Worldben volt egy cikk egy new jerseybeli házaspárról, akik minden évben kétszer Vermontba jártak síelni a Deloreanjükkel. Soha nem volt semmi gondjuk. Szóval szerintem ha nem rohansz, akkor nem lesz gond.

Végül pedig egy videó. A zenéért elnézést kérek:

 

3 komment

Címkék: vezetés használat

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr792532063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2010.12.23. 13:21:35

Jó ez a csúszkálás, majd ha kész lesz az enyém, én is fogok vele itt bohóckodni a parkolóban :)

JSHannibal 2011.01.03. 22:48:19

A Kispolski is hasonló tulajdonságokkal rendelkezik tömeg eloszlás, meghajtás, stb stb terén.

hdnctrl 2011.01.04. 13:09:25

lóerő tekintetében viszon egy csöppet alulmarad...
süti beállítások módosítása