HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Filmforgatás

2013.12.02. 10:30 :: Sidaries

Az van, hogy a múlt héten filmforgatáson voltam, azért nem értem rá írni. Mostanra megkaptam az engedélyt a rendezőtől, hogy beszéljek róla, úgyhogy most már leírom, amit néhányan már tudtok. Jövő februárban lesz egy film, aminek Interkozmosz lesz a címe. A film fő és egyetlen szereplője Szőke András és Bánhegyi Béla, a film rendezője úgy gondolta, hogy az egyik jelenethez nagyon jó lenne egy Delorean. Megkeresett, elmentem, filmeztünk, hazajöttem. Emiatt volt múlt héten a két alibiposzt. A héten viszont már remélhetőleg minden oké lesz. Akit érdekel, hogy miben leszek, az kattintson erre a két linkre.

8 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr545670910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2013.12.02. 11:10:24

Nagyon király! A rendszámot levettétek, mielőtt a földönkívüli űrhajó szerepében megjelent a Delorean? :) Ez az űrfigyelő állomás azért nincs közel hozzátok, hány km volt a túra?

hdnctrl 2013.12.02. 11:26:30

Jééééézus. Ez megint egy nagyon okos film lesz.

Gondoltam egyébként, hogy a Szőkével kavarsz ott Taliándörögdön ;)

Szerintem egyébként neki az eddigi legjobb "alakítása" a Ravasz, az agy...-ból a Dean hangja.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.12.02. 11:37:51

@Szabi DMC: Nem tudom mennyi volt, de egy tankból megjártam oda-vissza, szóval olyan 300 körül lehetett. A rendszám meg fent maradt. Gondolkodtunk a levételen, de egy BTTF rendszám nem lett volna helyes oda, anélkül meg hülyén néz ki.

@scuynat: Jó lesz ez ne félj! :D

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2013.12.02. 15:18:10

@Sidaries: arghhh, én meg beugrottam a 10 literes "reklámszövegnek" itt: delorean.blog.hu/2012/02/08/fogyasztas_968
:)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.12.02. 15:54:36

@Szabi DMC: A fogyasztás annyi. Viszont a hatótáv nem ugyanaz. :)
süti beállítások módosítása