Jövő héten megyek Hollandiába és gondoltam előtte még át kéne nézetni az autót, hogy minimalizáljam az elpusztulás esélyét. Mentem is a Tibi bá'hoz, hogy egy kicsit megfigyelje az állapotot. Két napig hagytam ott, minden rendben volt az autóval, egy kisebb lyuk van a hűtőn, ahonnan olykor csöppen egy kis víz, emiatt raktak bele ilyen tömítőbaszt. Remélhetőleg ez megszünteti a folyást, de ha nem, akkor sem gáz, csak azért majd gyakran kell ránézni. Megkérdeztem a Petit, - a hivatalos Deloreanszerelőmet :) - hogy szerinte kibírja-e az utat a gép és azt mondta, hogy háááát, nem tudja. Végülis elég jól néz ki, de mégiscsak 28 éves. Szóval nem nagyon bíztatott, de optimizmusom kitart, ha egy kis csorbát is szenvedett.
Mikor megvoltunk, leléptem tankolni, hogy tele tankkal tegyem el az autót. Először kapott pár litert Ácson, hogy kibírja a komáromi benzinkútig, amiben jobban bízok, aztán elmentem pézt levenni, tankoltam, hazamentem, szokásos.
Mikor a bank előtt álltam, lőttem azért egy képet, hogy erről is legyen, ha már a szerelésről elmaradt.
Miután hazaértem még nekiestem egy kisebb javításnak, amit már régóta illett volna megcsinálnom. Lehet, hogy páran észrevettétek, de a jobb ajtónak a műanyag része nincs rendesen a helyén, így ajtónyitásnál zörög. Na ezt mondom most már megragasztom.
A középső kis műanyag az most már frankón áll, de a bőrre nem nagyon sikerült visszaapplikálni a teljes műanyagrészt, úgyhogy azzal még lesz egy menetem. Mivel egyszer már sikerült szépen felrakni, ( hogy aztán az ajtószétszedésnél leszedjük ) ezért biztosan menni fog majd most is.
Még éppen ma volt egy tipikus történet is. Tervben van, hogy veszek egy gps-t, mert mégiscsak egyszerűbb azzal közlekedni, de gondoltam átnézem, hogy a szivargyújtó frankó-e. Naná, hogy nagyobb, mint a Passaté. Most kiszedtem, aztán majd megmutatom a boltosnak, hogy na ilyen kell nekem. Van valakinek ötlete, hogy ez miért lehet? Én meg voltam győződve, hogy ez biztosan szabványos, erre meg nem.