A téli szezonon kívüli semmittevési időszak arra jó, hogy írjak a két projectautóról, már amit lehet. Mert ezeken kívül csak egy szülinaposom volt, ahol jól szétfagytunk, de sokkal érdekesebbet nem tudnék róla írni. Maradjunk inkább a többi autónál.
Volt pár éve egy bejegyzésem egy Beverly Hillses autóról, a VIN 2899-ről. Ez. Elég rossz állapotban volt, de aztán elég sok vargabetű és nehézség után úgy tűnik, hogy a felújítás a végéhez ért. Nem fogok sokat írni az autóról, ahogy eddig sem, mert az új tulajdonos kiléte nem ismert és nem akarok olyat írni az engedélye nélkül, amit ő nem szeretne. Ami ránk tartozik az annyi, hogy ennek a Deloreannek a jövendőbeli sorsa inkább a kiállítási szépség lesz, nem pedig az aktív használat, valamint az, hogy végül McFly rakta össze a gépet és nem rég én is besegíthettem egy kicsit az átadásba. Szóval a VIN 2899 megtette sok év után az első 250 kilométerét, működik szépen, és várja az OT vizsgát, majd új tulajdonosát.
A másik pedig a VIN 6444, a biatorbágyi autó. Ott is nagyon cifra volt a történet az elmúlt években, amit szintén jobb, ha nem írok le, de a lényeg, hogy ez az autó végre elkerült a rohasztási helyéről, és jelenleg felújítás alatt áll. Szintén nem a legtökéletesebb restaurációs alap volt, így a használható alkatrészek kipakolása után úgy tűnik, hogy elektromos Deloreanként fog feltámadni. Érdekes lesz, főleg a papírozási rész, várom az eredményt. Ha lesz valami, majd megírom.
Így aztán már csak egy restaurálandó Delorean van az országban, a győri, de mivel az meg nem eladó, ezért az még vár a sorára. Remélem nem annyira sokáig.