HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Év eleji szerelés

2023.04.05. 10:00 :: Sidaries

Március 25-én az Eto parkban ünnepélyesen megnyitottuk az idei szezont. Persze addig is volt pár dolog, ami odáig elvezetett. Először is megvolt az év eleji szerviz, ami a szokásos olajcserén és légszűrőcserén túl a benzincsövek cseréjét is jelentette. Már egy ideje gondolkodtam a cserén, de nem tudtam megállapítani, hogy a jelenleg a Deloreanben levő csövek még a gyáriak vagy azóta már egyszer lecserélt, de eredeti darabok. Ezért felraktam a Delorean Fanatics-en a kérdést egy kupac képpel, hogy szerintük ezek milyen csövek. Nem kaptam választ a kérdésre, de a legtöbb válasz azt mondta, hogy ha gyanú van, akkor cserélni kell. Ami jogos is, mert a kigyulladt Deloreanek nagy része a régi benzincsövek szétszakadásának esik áldozatul. Ezért aztán az év eleji rendelésben benne volt az összes cső, a két hátsóval együtt, ami a sima kitben nincs benne.

megyunkaszerelohoz.jpg

Az elosztóra menő csövek cseréje gond nélkül ment, azonban a legfontosabbak, a két hátsó, nem sikerült. Az egyik azért, mert habár zacskózott darab volt, egy kicsit rozsdás volt a belseje, a másiknak pedig az egyik áteresztőcsavarja más méretű, mint ami gyárilag a Deloreanben van. Közben meg volt még egy olyan gond is, hogy a cserék után az autó nem indult be. Ez azért történt, mert mivel nagyon hosszúak a benzincsövek, ezért teljesen leürül belőlük a benzin, ellenben a levegő feltornyosul a benzin előtt, így amíg azt a motor ki nem dolgozza, nem indul be. Igazából nagyon hasonló a probléma, mint a nyomástároló hibájának az esetében. Sajnos a szerelő nem hívott fel egyből, hanem nekiállt szerelgetni, majd miután beszéltünk, átirányítottam a McFlyhoz, aki elmondta nekik, hogy simán csak állítsák állandóra az rpm relét és indítsanak, és majd be fog indulni. Így is lett. Így amikor mentem az autóért, már működött, de azóta kiderült, hogy valamit elállítgathatott a szerelő, mert kicsit alacsonyabb az alapjárat, mint kéne, ezért pedig néha rázza a motort. Egyelőre így maradt, mert amíg a két maradék csövet nem tudom kicseréltetni, addig nincs értelme vele foglalkozni, de ha az meglesz, akkor majd ezzel is foglalkozunk. Szóval az év eleji szerelés egyelőre még nem volt egy egyértelmű siker, de majd még alakul. A benzincsövek, légszűrő, olajszűrő ára 150 000 Ft volt, a szerelés, a 7 liter olaj pedig további 80000 Ft-ba került. Szép indulás, remélem idén is sikerül kitermelni.

Ezután a következő napon elvittem a Deloreant a megérdemelt év eleji takarítására, majd másnap indultunk a  találkozóra.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr3718093502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása