HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Conbathely

2024.10.07. 10:00 :: Sidaries

Ez az idei év ez valahogy olyan Szombathelyes lett. Eddig soha nem voltam Deloreannel komolyabban Szombathelyen, idén meg háromszor is. Volt először a TDK, aztán ahogy jöttünk haza Szlovéniából, itt tankoltunk, most meg volt a Conbathely, ami egy helyi képregényvásár és cosplay találkozó. Pár hónapja kerestek meg, és elég hamar meg is egyeztünk. Abból a szempontból szerencsésebb volt a dolog, mint a TDK, hogy csak 10-kor kezdődött a rendezvény, ezért nem kellett az előző nap ott aludni, hanem aznap reggel is ráért az indulás.

conbathely1.jpg

Így aztán aznap reggel leadtuk a gyerekeket, és már indultunk is. Az út eseménytelenül telt, bár útközben elkapott minket pár kisebb zápor, így a két nappal korábbi autómosás kicsit feleslegessé vált, de azért még így is vállalható volt az autó. Odaérés után a szervezők már vártak, beálltam a helyemre, aztán jöhettek az emberek. Erről a részről olyat mondani már nem tudok, amit ne írtam volna le már ezerszer. Jöttek, beszélgettünk, beleültek az autóba, vigyorogtak, stb. Volt pár érdekesebb látogató, Szauron, Harley Quinn és egy Pókember, mindegyikük ruhája eléggé patent volt. Pókember még videózott is egy kicsit az autóban.

conbathely3.jpg

Szóval jó hangulatban telt el az a jó pár óra, amíg ott voltunk. Közben volt egy ebédszünet, ami alatt átmentünk egy helyi menzára, ami ár / teljesítményben teljesen megfelelő volt. Egy plusz érdekes dolog volt még számomra, az, hogy előadást is tartottam a DMC történelméről 45 percben. Ez is jó volt, én kimondottan élveztem, remélem a hallgatók is. Ennek ellenére a személyes, kicsit interaktívabb beszélgetéseket jobban szeretem.

conbathely2.jpg

Közben pedig Dudu körbejárt és rendesen megnézett mindent, vett pár Bobot és Góliátot, meg azért én is körbenyálaztam a standokat. Ja és ne felejtsük el, hogy az egyik eladó a mi Marty McFlyunk volt, aki szintén kiállt pózolni egy kicsit a Delorean mellé.

conbathely4.jpg

A rendezvénynek délután ötre lett vége, addigra már csak egy filmvetítés volt hátra, de én négykor már pakoltam, mert nekem aznapra még volt egy otthoni szülinapozásom is. Hazafelé már szerencsére jó volt az idő, nem volt eső. Majd miután beálltam az autóval, és másnap alánéztem, ismét megállapítottam, hogy bizony, a sebváltómból még mindig folyik az olaj.

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr5718701636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása