HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Az első szerelések

2008.09.08. 15:48 :: Sidaries

2008. Május 26. 

Az első Delorean Promo Day. :) Itt jöttel először ismerősök megnézni az autót szervezett körülmények között. :)) Ezekről az eseményekről - habár általában elég jól telnek számomra - nem nagyon fogok beszámolni.

2008. Június eleje-közepe

Első alkalommal viszem az autót szerelőhöz. A cél egy teljes átvizsgálás, de nem csak mint ahogy egy márkaszervíz végzi, hanem minél teljesebb szétszedés és összerakás. Emiatt az autó majdnem három hétig nem volt otthon, de megérte. A hibalista és a javításuk:

- A kuplung kinyomó csapágya szar volt, emiatt amikor benyomtam akkor kicsit köszörült. Tárcsástól cserélve lett az egész kuplung.

- Van egy kis rozsdafolt az alvázon, kábé 4*5 cm. Ezt nem sikerült lekezelni. Majd legközelebb.

- A kormány nem egyenesen áll. Mivel ez az utolsó szerelési napra jutott nem sikerült megoldani. A fő oka, hogy miután a teljes kormányt kiszedték, nagyon nehéz volt visszarakni azért, mert ütközés esetén összecsukódik, hogy ne szúrja át a torkomat. Mivel nem sikerült megtalálni ennek az ellenszerét ezért sok időt vitt el egyáltalán a visszarakás. Nem kimondottan fontos dolog, de majd legközelebb ez is meglesz. Erről két kép:

- Cserélve lett egy kupac gumiharang és néhány kisebb olcsó alkatrész.

- A kilométeróra és a fordulatszámmérő is rossz. Ebből a kilométeróra spirálját sikerül cserélni és fúróval meghajtva megy is, de idő hiányában ezt sem sikerül megcsinálni. A fordulatszámmérőnek valami más, elektromos baja van.

- Hűtőrendszer és motor rendben volt, bár a radiátor lyukas volt, ezért azt be kellett foltozni.

Talán páran elgondolkodtatok, hogy hogyan nem fért bele három hétbe mindennek a javítása. Azért, mert első pár napban csak szétszedték az autót és keresték a hibákat a szerelők. Mivel nem a szokásosnak megfelelő a felépítése, emiatt kicsit lassan tudtak haladni. Miután meglett a hibalista, rendelnem kellett alkatrészeket. Ennek is kellett egy hét mire megjött. Utána pedig össze kellett rakni mindazt amit szétszedtek. Valamint nem ez az egyetlen autó volt a szervízben. Szóval ezért nem ment minden azonnal.

Ez az egész procedúra alkatrészestől, munkadíjastól 150 000 Ft volt. Nem olcsó, de ezután volt egy megbízható autóm aminek tisztában voltam a hibáival.

2008. Június 28.

Fontos nap. Itt találkoztam azokkal, akikkel aztán később nekiláttunk a delorean.hu-nak. Egy szép beállított kép az eseményről.

2 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr36654011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiNDER DMC 2008.09.09. 00:14:11

Hát ez nem kevés összeg,de gondolom ebböl az alkatrész volt a sok.Erre szokták mondani aki kutyát tart annak bolha is jút,Én is szeretnék egy ilyen "Kutyát".A fordulatszám mérönél gondolom én villanyszerelöként,hogy van egy jeladó és jelvevő és maga a kijelző ami mechanikus,a jeladótól kezdve kell a hibát keresni,és igy tovább a kijelzöig,de mindezek elött a biztositék táblát kell szemrevételezni,melyik biztositék felel ezért az áramkörért.De hát ezt látnom kellene,hogy tudjam mi meddig hány.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.09.09. 06:40:11

Egy kis spoiler. A fordulatszámmérőt nem sokkal ezután sikerült megjavítani egy autóelektromossági fickónak.
süti beállítások módosítása