A klubtalálkozó után belassult az év. Megtankoltam a Deloreant, de még 95-össel, mert jó idő volt, aztán gondoltam megyek még egy tanknyit. Aztán mivel folyt a sebváltóból az olaj, ezért nem használtam, mire meg szerelőhöz jutottam, elromlott az idő. Viszont ami a legfontosabb, hogy ki lett cserélve a váltón a bal oldali féltengely szimering, és megszűnt az olajfolyás is. Bár nem tökéletesen, pár csepp azért kicsöppent az elmúlt egy hónap alatt is, de az már valószínűleg a két részből összeálló sebváltó főtömítésén keresztül jön át, és annyira jelentéktelen mennyiség, hogy ezért nem fogom szétszedetni a váltót. Szóval vehetjük úgy, hogy téliesedtünk.
Az még fontos, hogy ezt a javítást nem a szokásos szerelőm csinálta, mert az új házam szomszédja szerencsére autószerelő, ezért jobban megéri inkább hozzá átvinni az autót, mint 20 kilométert autókázni minden alkalommal, amikor valami nyűgöm van. Még nem mondom, hogy lecseréltem a régi szerelőt, de részben azért így lesz.
Kétszer mentem el egy-egy kisebb körre az autóval, nagy különlegesség nem történt, jól esett mindegyik. És gondolkodok rajta, hogy a jövő év eleji szerelés miből is álljon. Egyelőre nincs ötletem, minden megy az autón, szerintem a kerékcsavarokat fogom kicserélni, mert azok kicsit leharcolódtak a 43 év alatt. Meg szerintem a váltókulisszát kéne megnézni, mert már nem olyan pontos a váltó, mint régen volt. Na az még egy jó móka lesz. Viszont várok még egy kicsit a rendeléssel, mert hát tavaly januárban is meglepett a gép egy megdöglő vízpumpával. Mondjuk azt nem kívánom újra, mert orbitális szopás volt. És főleg baromi drága.
És hoppá, most nézem, éppen ma van a Delorean 43. szülinapja. Akkor ünnepelünk.