HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Fotózás

2009.04.01. 11:29 :: Sidaries

Múlt Vasárnap fontos dolog történt, mert jöttek fotózni a Veterán Autó és Motortól. Nagyon jó móka volt így végiggondolva. A tatai tópartot jártuk körbe és minden létező szögből fotóztuk az autót. Még nem volt ilyenem soha, úgyhogy volt pár dolog ami újdonság volt.

Ezt leírni igazából nem lehet, mert habár most is próbálkoztam, de a végén csak kitöröltem amit írtam. Valahogy nincs értelme leírni, hogy "fotóztunk menet közben" meg a többi ilyen, úgyhogy ezt ki is hagyom. Mindenki képzelje el magának, na kábé olyan volt. :) Inkább másokról írok.

Mint pl. hogy találkoztam és ismerkedtem megint sok emberrel és az egyikük mondta, hogy van Tatán egy Mustangfelújító műhely. Fotózás után le is csekkoltuk és nyitva voltak! Egyből vették a lapot, hogy milyen autóm van és mikor kicsit körbenéztünk észrevettünk egy gyönyörű autót. Persze egy Mustang volt, teljesen fekete, a közepén pedig egy aranycsík húzódott végig. Sajnos képet nem tudtam csinálni mert sötét volt, de azt megtudtuk, hogy egy driftversenyre építik egy szlovák fickónak. Tényeg gyönyörű volt. A barátnőm meg is mondta, hogy neki kell egy ilyen. Ezzel képzeletbeli garázsom hat férőhelyesre bővült, valamint értéke is kábé duplázódott, mert naná, hogy egy Eleanort nézett ki a drága. :))

Miután innen leléptünk és hazaértünk azért éreztem a tagjaimban a gépészkedést, elvégre négy órán keresztül forgolódtam a Deloreannel. Ennél jobb érzés azért kevés van. :)

Valamint van még egy elmaradásom. Még 18.-án amikor beszereltettem az mp3 lejátszót, írtam egy olyat, hogy majd folytatni fogom, de aztán elfelejtettem. Hazafelé menet észrevettem, hogy kicsit furán megy az autó és miután megálltam észrevettem, hogy kicsit lapos a jobb első kerék. Annyira megijedtem, hogy képet is elfelejtettem csinálni.

Szerencsére Tatáig el tudtam menni anélkül, hogy tovább eresztett volna és ott vannak gumis ismerőseim. Szétszedték és megnézték.

Az egyik fémszelep oxidálódott el egy kicsit és nagyon lassan, de ereszti a levegőt. Lehet, hogy már mikor indultam is lapos volt csak nem vettem észre. Ilyen szelepük nem volt, de megbütykölték és azóta jó. Bónuszként pedig még egy kép a felni belsejéről, mert innen még nem láttam előtte.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés megjelenések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr521039465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása