A legutóbbi résszel véget ért a DMC embereivel kapcsolatos rész, mostantól áttérek a DMCL embereire. Mint az első részben már említettem, ez az Észak Írországban lévő gyár részére létrehozott leányvállalat volt. Ennek a cégnek volt a legfontosabb embere Charles Bennington.
Chuck 1953-ban a Fordnál kezdte karrierét és elég szépen haladt felfelé a ranglétrán. Többféle vezetői pozíciót is betöltött Dél Afrikától Törökországig, fő munkája gyárak építése volt a Ford részére.
Innen a Chryslerhez került és a párizsi központ egyik főnöke lett. Emiatt a többi Chrysleres gyökerű dolgozóval jó kapcsolatot ápolt. 50-es éveinek elején, 1978 október 26-án csatlakozott a DMCL-hez. A tapasztalatai miatt az ő dolga lett a gyár megépítése Dunmurryben. Ebben nagy segítségére volt Dixon Hollinshead, aki Dick Brown ajánlására csatlakozott. Előzőleg mindketten a Mazda eladóhálózatán dolgoztak.
Sokszor besegített az autó tervezésébe is. Nagy szerepe volt abban, hogy az autó végül Good Year NCT-ket kapott. Sokáig tervben volt a Pirelli is, de az ár/teljesítmény arány és a Good Year jobb amerikai eladóhálózata végül döntött. (ez akkor valóban így volt, de lehet, hogy ha akkor a Pirelli mellett döntenek, akkor könnyebb lenne gumit találni a Deloreanhez. Bár ilyen méret nem nagyon van...) Segédkezett ezen felül a Delorean famakettjének elkészítésében is.
Habár a munkamánia nem volt ritka a DMC alkalmazottai között Chuck mindegyikőjükön túltett. Egy héten hat, de sokszor mind a hét napon dolgozott. A munkájának a csúcspontján hétközben gyakran repült Milánóba, hogy konzultáljon Giugiaroval az autó frissítésén, pénteken Detroitba, vasárnap este vissza Dunmurrybe, majd hétfőn kora reggel kezdett a gyárban. Ekkor azt mondta, hogy hétfőn egy kicsit azért szét volt csúszva. Majd aztán a hét közepén ment a Lotushoz, aztán hétvégén Detroitba.
Egyszer balesetet is szenvedett, mikor éjjel hazafelé ment. Az út jobbra kanyarodott, de Chuck nem, és egy kerítést áttörve egy mezőn landolt. A fülét kis híján levágta, több bordája eltört, de még elérte a reggeli Norfolkba tartó repülőt.
Mikor a gyár elkészült, más feladatokat kapott, többek között a jobb kormányos Deloreanek gyártásának az előkészítését. Ő ajánlotta és intézte a Delorean ráncfelvarrását még a hivatalos bemutató előtt, emiatt a project további 5 hónapot csúszott és ez volt az oka leváltásának.1980 november 19-én. Don Lander követte az igazgatói székben.
UPDATE: Most olvastam, hogy Charles Bennington 2010 március 19.-én hosszú betegség után meghalt 80 évesen. Egy gyereke és három unokája született.