Most őszintén, szerintetek melyik autónak lehet még a küszöbéről is blogbejegyzést írni? Mert a Deloreanéről naná, hogy lehet. Na jó, legalábbis én tudok, bár lehet, hogy itt már tényleg túl messzire megyek a részletezésben. Pár hete még én sem gondoltam volna, de aztán ráakadtam egy (szokás szerint) dmctalkos bejegyzésre és szikrát nem kaptam. Az, hogy egy autógyár ilyen hülye módon bír működni az nekem teljesen felfoghatatlan még ennyi év DMC kutatás után is. Térjünk is a tárgyra.
A téma megnyitója egy képet tett fel az oldalra, ahol megkérdezte, hogy ezek a csavarok, amik az autójának a küszöbében találhatóak, azok mégis miért vannak ott. Ő az előző tulajra gyanakodott, aki valahogy letörte a küszöböt és úgy szerelte vissza ahogy tudta. Nem szépen, de olcsón.
És az első hozzászólás egyből tisztába rakta a helyzetet, hogy nem az előző tulaj volt ilyen igénytelen, hanem a korai autóknál gyakran előforduló QAC javításról van szó! Tudjátok, hogy nem vagyok háklis a Delorean összerakási minőségére, az illesztési hézagokon csak röhögök, de szerintem ez azért tényleg igénytelen megoldás.
Szerencsére a késői autóknál ezt már javították, bár pontos VIN információról nem tudok. Nekem úgy tűnt, hogy valahol 3000 környékén lehetett a váltás. A hiba abból adódott, hogy a korai küszöbök kis vékony kapcsokkal kattantak be a helyükre, de mivel ezek a kapcsok elég gyengék voltak, ezért nem mindig volt megfelelő a tartásuk. Emiatt volt szükség a csavarokra, hogy nehogy leessenek, mint ahogy ez az alábbi képen is látszik.
Erre lett javítás a későbbi vastagabb műanyagú megoldás, ami egy extra fémkapoccsal már megfelelő tartást biztosított. Sajnos csak a sima vastagabb műanyagról van képem, az extra fémkapcsokról nincs, így nem tudom, hogy hogyan működhet ez valójában.
Hibbant egy cég volt ez.