HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

És indul!

2012.02.29. 10:00 :: Sidaries

Annyira jó idő volt a hétvégén, hogy be kellett indítani az autót. Előbb mondjuk pár előzmény. Az elmúlt pár hét -20 fokai miatt nem nagyon tudtam a Deloreannel menni, bár azért igyekeztem az autót minél többször beindítani.

Ez utoljára három hete sikerült, viszont két héttel ezelőtt mikor megpróbáltam, sehogy sem akart működni. Indítóztam lelkesen, de csak nem akarta az igazságot. Pontosan az a hiba volt, mint amit Írországban játszott el velem. Eddigre már nyilvánvaló volt, hogy ismét valami beázásról lehet szó, ezért  próbálkoztam még egy darabig, aztán hagytam, nehogy lemerüljön az akksi.

Hogy hogyan tud egy garázsban álló autó beázni? Hát nem könnyű, de nálam azért megoldható volt. Páran láttátok már, hogy hol tárolom a Deloreant és tudjátok, hogy nem éppen a klimatizált garázsok mintapéldája. Az autó bal oldalán van egy pince, ami a nagy hidegben befagyott, majd ahogy melegedett az idő, szépen elkezdett felengedni. Ez azzal járt, hogy a pára ahogy jött felfele, kicsapódott az autó fémrészein, a motortérben is. Készítettem róla pár képet, egy kicsit látszódik is rajta a dolog.

beazas1.jpgbeazas2.jpgAz első képen a blokk bal oldalán azok a szemcsék a vízcseppek, a másodikon pedig jobb oldalt látszik, ahogy áll a víz azon a kis lemezen. Na és ez a víz szépen bement a szokásos - általam még nem ismert - helyére, ahol valami zárlat miatt nem kapott gyújtást az autó.

Visszatérve a mostani hétvégére, megint próbálkoztam a továbbra is vizes motorral és nem is indult be. Ráadásul már érződött, hogy kezd merülni az akkumulátor. Ezért inkább fogtam magam, kitoltam a napra és szélbe, majd elmentem enni és egyéb dolgaimat elvégezni. Kb. másfél óra múlva visszaértem, indítottam és másodikra be is indult a motor. Yeah!

Hagytam menni negyed órát, elkészülődtem, majd elmentem tankolni és kicsit felfújni a gumikat. Innentől kezdve, hogy felmelegedett már nem volt semmi gond, minden ment ahogy kell. Azt hiszem ezzel az úttal megnyitottam a szezonomat.

6 komment

Címkék: vezetés szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr854213115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2012.02.29. 11:08:24

Nekem még kb 1, másfél hónapom van hátra, hogy elinduljon a szezonom :)

dubniczki 2012.02.29. 11:33:21

Másfél hónap múlva kész a vas?

streakynuts 2012.02.29. 12:31:39

Bele kellett volna fejelni a kormány közepébe, attól be szokott indulni...:D

hdnctrl 2012.02.29. 13:11:06

és közben bal kézzel nyomni a bajuszkapcsoló végén a dudát :D

bopat 2012.03.01. 22:00:26

@dubniczki: Igen, legalábbis ez a terv.
süti beállítások módosítása