Annyira jó idő volt a hétvégén, hogy be kellett indítani az autót. Előbb mondjuk pár előzmény. Az elmúlt pár hét -20 fokai miatt nem nagyon tudtam a Deloreannel menni, bár azért igyekeztem az autót minél többször beindítani.
Ez utoljára három hete sikerült, viszont két héttel ezelőtt mikor megpróbáltam, sehogy sem akart működni. Indítóztam lelkesen, de csak nem akarta az igazságot. Pontosan az a hiba volt, mint amit Írországban játszott el velem. Eddigre már nyilvánvaló volt, hogy ismét valami beázásról lehet szó, ezért próbálkoztam még egy darabig, aztán hagytam, nehogy lemerüljön az akksi.
Hogy hogyan tud egy garázsban álló autó beázni? Hát nem könnyű, de nálam azért megoldható volt. Páran láttátok már, hogy hol tárolom a Deloreant és tudjátok, hogy nem éppen a klimatizált garázsok mintapéldája. Az autó bal oldalán van egy pince, ami a nagy hidegben befagyott, majd ahogy melegedett az idő, szépen elkezdett felengedni. Ez azzal járt, hogy a pára ahogy jött felfele, kicsapódott az autó fémrészein, a motortérben is. Készítettem róla pár képet, egy kicsit látszódik is rajta a dolog.
Az első képen a blokk bal oldalán azok a szemcsék a vízcseppek, a másodikon pedig jobb oldalt látszik, ahogy áll a víz azon a kis lemezen. Na és ez a víz szépen bement a szokásos - általam még nem ismert - helyére, ahol valami zárlat miatt nem kapott gyújtást az autó.
Visszatérve a mostani hétvégére, megint próbálkoztam a továbbra is vizes motorral és nem is indult be. Ráadásul már érződött, hogy kezd merülni az akkumulátor. Ezért inkább fogtam magam, kitoltam a napra és szélbe, majd elmentem enni és egyéb dolgaimat elvégezni. Kb. másfél óra múlva visszaértem, indítottam és másodikra be is indult a motor. Yeah!
Hagytam menni negyed órát, elkészülődtem, majd elmentem tankolni és kicsit felfújni a gumikat. Innentől kezdve, hogy felmelegedett már nem volt semmi gond, minden ment ahogy kell. Azt hiszem ezzel az úttal megnyitottam a szezonomat.