HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Szombathely - TDK

2024.02.05. 10:00 :: Sidaries

Jó régen írtam, aminek az oka - nem meglepő módon - a rossz idő és hát a szezonon kívüliség volt. Ezért  aztán november óta egyetlen nagyobb történés volt, az is lassan már egy hónapja, amikor is két Deloreannel Szombathelyen tettünk egy látogatást. Természetesen ilyenkor magunktól nem vállalkozunk ilyen útra, ahhoz komoly meghívás kell, ezúttal is így történt.

Még december elején kerestek meg a szombathelyi TDK-tól, hogy középiskolásoknak szeretnék a mérnöki munkát népszerűsíteni, és ehhez kéne nekik két Delorean. Mégpedig azért Delorean, mert a cég most kezd bele egy új üzletágba, ami az elektromos autókhoz fog gyártani különféle alkatrészeket, többek között kondenzátorokat. Innen pedig a kondenzátor - fluxuskondenzátor kapcsolat adta magát. Beszélgettünk hát a részletekről, elmondtam, hogy január 6-án azért eléggé nagy az esélye a rossz időnek, és a hátsó kerekes autók nyári gumival nem éppen ideálisak erre az időre, ezért kilátásban volt egy trailerezés is. Bár én természetesen a lábon vitel mellett voltam. Beszélgettünk, osztottunk - szoroztunk, megegyeztünk.

Eljött az indulás napja, egy szép pénteki nap. Attila, a másik Deloreant egy fékfolyadék folyás miatt inkább már alapból trélerrel hozta, én pedig érkezésük után indultam kiállni a garázsból. Hogy észrevegyem, hogy az autó alatt van egy hűtővíz folt. Nem óriási, de azért nem csak pár cseppecske. Óafene, persze, hogy ilyenkor. Járattam az autót, nem láttam, hogy komoly folyás lenne, mondom megpróbáljuk. Attiláék elindultak, én megtankoltam, vettem pályamatricát és hűtővizet, aztán indultam utánuk. Kicsit később le is előztem őket, aztán egy pihenőnél megálltunk pisiszünetre meg megnéztem a vizet, és látszatra nem hiányzott semmi. Frankóság, nem lesz gond.

tdk1.jpg

Oda is értünk a megbeszélt helyre időre, ott az autók kaptak egy ingyenes mosást, elraktuk őket estére, majd Attila autójával elmentünk a szállásra. Ahol - ha jól emlékszem - négy órán keresztül ettünk, ittunk az étteremben, bepótolva az egész napos ridegtartást. Aztán gyors alvás, gondolva arra, hogy a másnap nehéz lesz.

Reggel 8-kor kezdődött a rendezvény, addigra már ott kellett lenni. Sajnos eddigre eleredt az eső, így a szépen lemosott autók az odaúton kicsit már koszolódtak is, de mivel az esőcseppek jól néznek ki a Deloreanen, ennek is megvolt a szépsége. Attila állt be az autójával a recepcióra, én pedig elé egy féltető alá. Az ő autója környékére raktuk a Zsolttól megkapott Vissza a Jövőbe cuccokat, az enyém meg a játszós / beleülős volt. Maga  a rendezvény egy gyors megnyitóval kezdődött, ami után jött egy kisebb roham az érdeklődők részéről. Utána ők elmentek gyárnézőbe két csoportban, addig kicsit nyugisabb volt a dolog, majd miután visszatértek, még volt egy kis beszélgetés. Majd a legvégén a gyáron belül csináltunk néhány videót is, aztán fél 1 körül már indultunk is haza. Meg kell említeni a kontaktjainkat, akik igazán jó fejek voltak, és a rendezvény is nagyon profin volt leszervezve. 

tdk2.jpg

Egy hiba volt csak, hogy sajnos a hazaútra nem sikerült szép időt rendelni, ezért az nagyon nyálkás, esős, csúszós volt. Egy szóval: szar. Szerencsére gond nélkül hazaértünk, de ismét egyértelművé vált, hogy miért is nem szeretek ilyenkor Deloreanezni.

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés megjelenések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr7518317279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása