HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Deloreangyár emberei IX. - William Haddad, Mike Knepper és a Memo Botrány

2010.01.29. 11:08 :: Sidaries

William Haddad másokhoz hasonlóan John Delorean barátjaként került a cégbe 1979-ben. Még a Pontiacnél dolgoztak együtt. 1928-ban született, fizikusi dipomát szerzett, de újságíróként dolgozott. Ezáltal megismerte többek között a Kennedy családot, akik által sok fontos emberrel találkozott. John Delorean úgy gondolta, hogy a cégnek előnyére válnának kapcsolatai, ezért vette fel.

williamhaddadkennedy.jpg

Barátságuk ellenére elég sok nézeteltérésük volt, ennek eredményeként 1981 májusában John Belfastba helyezte át Williamet azért, hogy megmutassa, hogy jelentősen tudja javítani a katolikus és protestáns munkások közötti kapcsolatokat. William oda is költözött feleségével és gyerekével, de a távolság ellenére folyamatosan összevesztek. Ezen az sem segített, hogy William nem nagyon tudott eredményeket felmutatni a kapcsolatai által sem és az, hogy fizetési csekket kapott a GM-től is, ami az ipari kémkedés gyanúját vetette fel. Végül 1981 szeptember 23-án John kirúgta, majd a kicsit később kitört memo botrány után John meggyanúsította, hogy ő is részt vett benne. Habár erre nincs bizonyíték, mert úgy tűnik, hogy Marian egyedül cselekedett, ezután John Delorean egyik legnagyobb ellenségévé vált, könyve a Hard Driving: My Years with John Delorean meglehetősen negatív hangvételű. Sokan úgy gondolják, hogy ő tette a legtöbbet a DMC bukásáért.


mikeknepper2.jpg

Mike 1980 végén csatlakozott a DMC-hez, miután John Delorean személyesen felvételiztette. Előzőleg a "Car and Driver" magazinnak dolgozott a DMC-nél pedig PR feladatokat kapott és William Haddaddal kellett együtt dolgoznia (egyébként Haddad ajánlotta Kneppert John figyelmébe). A csapat nagy részével jól kijött, Eugene Cafierot nagyon tisztelte, de voltak neki is problémás kapcsolatai. Az egyik ilyen Charles Bennington volt, vele elsősorban PR ügyekben gyűlt meg a baja.

Charles jobban szerette, ha a sajtó nem zavarja a munkában, de Mike tudta, hogy ha az újságokkal jóban van, akkor az fél siker. Ő igyekezett minél több bemutatót tartani és motiválni az újságírókat a kedvező cikkek megírására, de nem tudott elkerülni egy kellemetlen incidenst, amikor a "Motor" újságíróját öt órán keresztül váratták! Érthető módon a "Motor" a DMC egyik legnagyobb kritikusává vált. Haddad távozása után átvette a helyét, de ő sem maradt sokkal tovább a cégnél, mert 1982 áprilisában ő is elhagyta a már erősen süllyedő hajót.

Szólj hozzá!

Címkék: történelem a gyár emberei dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr351712013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása