William Haddad másokhoz hasonlóan John Delorean barátjaként került a cégbe 1979-ben. Még a Pontiacnél dolgoztak együtt. 1928-ban született, fizikusi dipomát szerzett, de újságíróként dolgozott. Ezáltal megismerte többek között a Kennedy családot, akik által sok fontos emberrel találkozott. John Delorean úgy gondolta, hogy a cégnek előnyére válnának kapcsolatai, ezért vette fel.
Barátságuk ellenére elég sok nézeteltérésük volt, ennek eredményeként 1981 májusában John Belfastba helyezte át Williamet azért, hogy megmutassa, hogy jelentősen tudja javítani a katolikus és protestáns munkások közötti kapcsolatokat. William oda is költözött feleségével és gyerekével, de a távolság ellenére folyamatosan összevesztek. Ezen az sem segített, hogy William nem nagyon tudott eredményeket felmutatni a kapcsolatai által sem és az, hogy fizetési csekket kapott a GM-től is, ami az ipari kémkedés gyanúját vetette fel. Végül 1981 szeptember 23-án John kirúgta, majd a kicsit később kitört memo botrány után John meggyanúsította, hogy ő is részt vett benne. Habár erre nincs bizonyíték, mert úgy tűnik, hogy Marian egyedül cselekedett, ezután John Delorean egyik legnagyobb ellenségévé vált, könyve a Hard Driving: My Years with John Delorean meglehetősen negatív hangvételű. Sokan úgy gondolják, hogy ő tette a legtöbbet a DMC bukásáért.
Mike 1980 végén csatlakozott a DMC-hez, miután John Delorean személyesen felvételiztette. Előzőleg a "Car and Driver" magazinnak dolgozott a DMC-nél pedig PR feladatokat kapott és William Haddaddal kellett együtt dolgoznia (egyébként Haddad ajánlotta Kneppert John figyelmébe). A csapat nagy részével jól kijött, Eugene Cafierot nagyon tisztelte, de voltak neki is problémás kapcsolatai. Az egyik ilyen Charles Bennington volt, vele elsősorban PR ügyekben gyűlt meg a baja.
Charles jobban szerette, ha a sajtó nem zavarja a munkában, de Mike tudta, hogy ha az újságokkal jóban van, akkor az fél siker. Ő igyekezett minél több bemutatót tartani és motiválni az újságírókat a kedvező cikkek megírására, de nem tudott elkerülni egy kellemetlen incidenst, amikor a "Motor" újságíróját öt órán keresztül váratták! Érthető módon a "Motor" a DMC egyik legnagyobb kritikusává vált. Haddad távozása után átvette a helyét, de ő sem maradt sokkal tovább a cégnél, mert 1982 áprilisában ő is elhagyta a már erősen süllyedő hajót.