A NAAFon végére jutottam el odáig, hogy már nem húzhatom tovább a kárpitos meglátogatását. Igaz ebben nagy szerepe volt annak is, hogy az ülés is kiszakadt a nem túl rendeltetésszerű használat közben. (Meg bele is dőlt az autóba két pohár sör, de ezt most ne feszegessük. Majd a beszámolóban megírom.) Ezért aztán a múlt héten már folyamatosan hívogattam a kárpitosomat, hogy mikor érne rá, de nagy szerencsémre éppen kirándulni volt. Talán majd most hétvégén el tudom vinni hozzá az autót, jó lenne. Addig is végigmegyek szépen a nyűgökön.
A hibák egy része nem túl veszélyes. Sokan el vannak ámulva az autó szépségén, főleg a korával összevetve, de azért én látom ezeket már egy ideje és zavar is. Először akkor egy kép a két ülésszakadásról.
Nem túl nagy dolog, mindegyik szakadás kb. 2 mm, de látszik. Ezeket szereztem a NAAFon, biztos valami szögecses csávót is beengedtem az autóba. Remélem van rá valami könnyű megoldás, mert ezért nem fogom újrabőröztetni az ülést.
Aztán a legidegesítőbb a tetőkárpit. Miután párszor beázott az autó, a felső kárpittartó lap elvetemedett aztán most lóg egy kicsit. Kívülről nem nagyon látszik, de a visszapillantó tükörben észrevehető a csökkent látótér. Meg a bónuszban lógó lámpa. Ez a legfontosabb prioritás a beázás megszüntetésével együtt.
Aztán van még a legrégebbi hiba, ami 2008 óta megvan. Ez a saját trehányságom, hogy azóta nem csináltattam meg, de én magam is csak ritkán veszem észre. Amikor meg mégis eszembe jut, akkor meg eszembe jut, hogy mennyire melós lenne megcsinálni és valahogy mindig elodázom. Most viszont ez is felkerült a listára.
Itt ugye az a baj, hogy az A oszlop kárpitja elvált az A oszloptól. Visszarakni már nem lehet, ezért valami hasonló színű bőrrel újra kell bőrözni. Ez valószínűleg kemény meló lesz szerencsétlen kárpitosnak. Esélyes, hogy mindkét oldalt megcsináltatom.
Aztán akarok még két új lábszőnyeget, mert a mostaniak már eléggé odavannak. Vettem két DMC logót is hozzá, hogy majd azokat rávarrja. Szép lesz és jó lesz, csak meg kell csinálni.
Az utolsó pedig a műszerfal hibái. Van egy repedés, de ahhoz szerintem nem nyúlok. Van a kesztyűtartón egy felfeslés, azt majd meglátom, hogy mennyire egyszerű megcsinálni. Ha meglesz, akkor jó, ha nem, akkor ezt még elfogadom. patinának.
Hát úgy ennyi, jó és valószínűleg drága móka lesz, de most nagyon elszántam magam. Már csak az időpont kell és megint lehet pénzt költeni.