Miután elég szar az idő a síeléshez, ezért van időm blogot írni. Nem is tudom, hogy örüljek-e neki. :) Ma két ember lesz.
Barrie Wills a Coventry és Lancaster Műszaki Főiskolára járt (jelenleg Coventry Egyetem) és a Jaguarnál kezdte karrierjét. 12 év után 1968-ban ugyanitt lett főbeszerző és tagja a British Leyland beszerzői bizottságának. (Ha jól olvastam a wikipedián, akkor a Jaguar ekkor a British Leyland tulajdonában volt)
Innen tett egy kisebb kitérőt a Kirstall Forge Engineeringhez, de hamarosan visszatért a British Leylandhez, mint a teherautó és buszrészleg beszerzési menedzsere. Innen a Reliant Motor Companyhez került, ahol már a termékfejlesztésbe is beleszólása volt.
Innen került 1978 októberében a DMC-hez, mint beszerzési igazgató, majd a cég csődje után továbbra is az autóiparban maradt és több nagyobb és néhány kisebb cégnél is dolgozott. Ő volt a DMCL utolsó igazgatója, aki a cég megmentésével is aktívan próbálkozott, majd ennek sikertelensége után a bezárását intézte. Később vásárolt egy Deloreant és jelenleg is az Egyesült Királyságbeli Delorean Club oszlopos tagja. Könyve, a JOHN Z, THE DELOREAN AND ME...TALES FROM AN INSIDER az egyik legbővebb DMC-vel foglalkozó könyv a piacon.
George Broomfield (a képen jobbra) a DMCL legtöbb emberétől eltérően nem angol, hanem amerikai származású volt. A General Motorsnál dolgozott 1952-től kezdve és később egy Brazil motor és egy Argentin teherautógyár elindításában segédkezett. 1971-ben az Opelhez került, mint egy új autónak a project mérnöke, majd 1977-ben a GM teljes tengerentúli részeinek a vezető mérnöke (staff engineer) lett.
A DMC-nél a többi vezetővel, mint Mike Loasby és Barrie Wills véghezvitték a lehetetlent és határidőre elindították a gyárat. Egyszer, mikor a Lotus - Delorean kapcsolatról kérdezték, akkor így válaszolt:
A Lotus 8 autót készít egy nap. Amikor a Lotusnál valami gond van a termelésnél, akkor odamennek és megnézik mi lehet a probléma, majd elhárítják. Amikor 80 autót készítesz, akkor tömegtermelési precizitással kell dolgoznod, mert nem mehetsz és vizsgálhatsz ki minden problémát órákon keresztül.