Bréking van, megszakítom a Hollandiás adásomat, mert megint olyan dolog történt, amit nem akarok halasztani.
A múlt hét nem volt túl kegyes a Deloreanhez. Pénteken gondoltam megjáratom, lemosatom meg ilyenek, de nem alakultak terv szerint a dolgok. Maga az autó rendesen működött egészen addig, míg egy másik autó hátulján fel nem tűnt, mintha csak a bal oldali lámpám világítana. Megálltam és sajnos a sejtésem hamar ténnyé vált, a jobb oldali tompított megadta magát. Megpróbáltam megkocogtatni, semmi hatás, kipróbáltam a reflektort, erre felkapcsolt. Elsőre kicsit megörültem, hogy hátha csak valami szokásos Deloreanes elektronikus hülyeség, de ahogy a fórumot és a dmctalk-ot megkérdeztem, el kellett fogadnom, hogy annak a lámpának gatter. Kell a csere.
Rá is néztem az Ednél, 60 euró, de mivel kicsit más és elméletileg sokkal jobb, ezért úgy döntöttem cserélem mindkettőt a szimmetria miatt. Ez így már 120 euró + postaköltség, őszintén szólva ez most annyira nem hiányzott. Főleg mert egy nappal ezelőtt rendeltem meg a négy indexbúrát is. Hogy azt miért? Na az az igazi nabazmeg.
Már írtam a bejegyzés elején, hogy elvittem lemosatni a Deloreant, de azt még nem, hogy az egyik ottani munkás nekitolatott a jobb hátuljának egy másik autóval. Értelemszerűen elég komoly bazmegolást rendeztem, de szerencsére nem lett túl komoly a gond. Az egyetlen jól látható baj a jobb hátsó indexbúra pusztulása lett, bár egy kisebb átnézés után látszódott, hogy - igaz csak minimális módon - az acélelem is benyomódott. Az indexbúra leszedése után ki is tudtam pattintani a benyomódást, a búra alatti és mögötti részen maradt csak két minimális hiba. Azt hiszem ennek a javításához jobb lesz, ha leszedem a jobb hátsó acélelemet, bár őszintén szólva csak akkor látszik, ha direkt keresem, normál esetben nem.
Egy ilyen búrának az ára 28 euró, elsőre a mosós csávó ezt odaadta, majd megmondtam neki, hogy javítás után majd még jelentkezek a többiért, ha szükséges lesz. Remélhetőleg nem lesz az, mert egy 1400 eurós jobb hátsó panel árát nem létezik, hogy be tudom hajtani.
Szóval jönnek az indexek, az új lámpák, aztán gyorsan összeszerelem az egészet és szombaton elhúzok Császárra, ha más nem jön közbe. Miért van az, hogy még egy hobbiautó esetén is - ami elméletileg a kikapcsolódásnak az eszköze - mindig rohannom kell?