HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Poénok

2008.11.27. 14:45 :: Sidaries

Már gondolkodtam egy ideje azon, hogy megírom ezt a bejegyzést is. A Vissza a Jövőbe film inkább a főoldal profilja, de az autót és a filmet nem lehet szétválasztani. Miután az autót az emberek nagyja a filmből ismeri, mindenki arra asszociál, mikor meglátja. Emiatt sokan poénkodnak a filmmel kapcsolatban. Ez rendben is van, viszont amikor már sokadszor hallod ugyanazt a poént, akkor már nem vicces. Persze a kérdező meg van győződve, hogy milyen humoros és eredeti. Mondjuk ezáltal a tulajdonos is jól szórakozik. :)

Most felsorolom a poénokat gyakorisági sorrendben és utánaírom, amit szoktam rá válaszolni. Lehet, hogy lesz már ismétlés az előző bejegyzésekből, de az összegyűjtés miatt ennyi redundanciát el kell viselnetek. :)

Hol van a fluxuskondenzátor?

Messze a leggyakoribb. Jellemző válaszaim:

- Fura. Holnap is ezt kérdezted.

- Kiszereltem, mert mindenki velem akarta megjavíttatni az elbaszott életét.

- Csak opcionális kiegészítő volt és én nem kértem.

Voltál a jövőben?

Sok variációja van, de talán ez van a legtöbbször. Sokan múltat kérdeznek, néha általános időutazást. Néhány tipikus válasz.

- Persze. Már mindent megjártam. Unalmas.

- Igen, most is csak azért ugrottam be ide, mert itt a legjobb a hamburger.

Hol a kokain?

Nem túl gyakori, de előfordul.

- Az a szürke kerekű autókban van. Az enyém ezüstszínű.

- Már eladtam. Abból vettem az autót.

- Miért? Kérsz?

Lehet, hogy idővel még lesznek ebben a témában frissítések, ahogy kreatívabbak emberekkel is találkozok.

5 komment

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr61791427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2008.11.27. 17:13:12

:D :D :D !!!
A kedvencem: - Fura. Holnap is ezt kérdezted.

(de jo, hogy en sohasem kerdeztem ilyesmit...) :)

mentos 2008.11.27. 20:07:33

Hol a kokain?
- Miért? Kérsz?

Azért ezt a választ kapó érdeklődő fejét megnézném, biztos pár pillanat eltelik a viszont kérdés után mire újrabootol az ember :P

Még jó h mi sosem kérdeztünk ilyet, hisz mi nem csak a filmből ismerjük az autót, ill. utánanéztünk. :)

Rocko- 2009.03.24. 11:41:38

ezek jók. :D

persze fárasztó lehet egy idô után. :)

jó blog!

hdnctrl 2009.03.24. 20:41:02

a kokainos témát nem értem :(

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.03.25. 13:06:43

John Deloreant kábítószercsempészéssel is vádolták. Elég sok anyag van róla a neten. Majd talán én is írok róla egyszer.
süti beállítások módosítása