HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hülye kérdés: Milyen nemű a Delorean?

2009.01.21. 12:24 :: Sidaries

Egész sokáig gondolkodtam, hogy egyáltalán megírjam-e ezt, mert akkora baromság az egész, de aztán arra jutottam, hogy miért ne? Lesz még rosszabb is. :)

Végülis párszor már felmerült ez a kérdés más fórumokon is és mi is beszéltünk róla a találkozókon. Egész sokáig próbáltam nem állást foglalni és következesen mint it (csak az egyértelműség kedvéért, az angol he, she, it-ből, mint ő) hivatkoztam rá. Az emberek nagy része a dmctalkon she-nek hívta, de eleinte nem értettem miért. Most így lassan egy év Deloreantulajdonosság után már értem. 

- Először is szép. Sőt, gyönyörű. Mivel férfi vagyok, ilyet nem mondanék másik fickóra, mert még mit gondolnának az emberek. :)

- Szívesen vagyok vele. Olyan igazi szeretem kapcsolat.

- A hibái tipikus női hisztik. Itt döntöttem el végleg, hogy nő. Az olajnyomásjelzőm eddig még soha nem ment, de most igen. A duda eddig mindig jó volt (bár egy időben elég vicces hangja volt), mostanában néha nem megy. Véletlenszerűen. A bal oldali ablakemelőm sem a megbízhatóság mintaképe. Szóval nem olyan tipikus autós "zörög az eleje, lengőkart kell cserélni" típusú hibák, hanem olyan "most nincs kedvem" típusú.

- Sok idő mire igazán szép lesz, mire teljes pompában csilloghat. Ajánlom a takarításos cikkem olvasását.

- Sok pénzt elvisz.

Hát ezek. Sok öröm van benne, de a Delorean egy olyan nő, aki nem igára való, hanem parádéra. És az ennek megfelelő gondoskodást el is várja. :)))

8 komment

Címkék: humor nők

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr49893235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinderdmc · http://kinderdmc.atw.hu 2009.01.21. 23:15:06

Igen ezt már kérdeztem Én is,hogy neme?De akkor most végre pont került az i-re. :)

Autóba ilyen barátnőt szeretnék Én is. :))

DeLoka olyan mint egy igazi nagyon jó házaság.

Az elején vak szerelem, ("Te soha nemtudnál meg bántani"),aztán minél jobban bele merültök,anál jobban jönnek ki a hibák,és végül át megy egy erősen kötödő szeretetbe.

dubniczkia 2009.01.22. 23:04:41

:D :D
Hat persze, hogy no!!!
Az en Zsuzsim is egy makrancos lotyo! Bar ezen a sikon minden auto 20 eves kora felett no lesz... Ugy kezd el minden kocsi egyre tobb idetlenseget csinalni minnel oregebbek a felhasznalt anyagok...

A paradezas dologgal enyhen szolva nem ertek egyet!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.01.23. 13:00:15

Nofene. Mi a gond a parádéval? Amennyiben tudom, te sem napiautónak vennéd, hanem parádézni vele.

dubniczkia 2009.01.25. 20:11:45

Felre erted. Nincs gond a paradezassal, csak nekem nem azert kell. Nem nagyon erdekel, hogy masnak tetszik-e, vagy sem, nem nagyon erdekel, hogy ismerik-e, es az sem erdekel, hogy hanyan nezik meg. Csupan az erdekel, hogy nekem semmi sem tetszik ennel jobban es nekem a DMC a vilag kozepe. Nem feltunesi viszketegsegbol tartok nyitott kocsit, hanem mert mindig is nagyon szerettem volna ilyet. Sot sokaig zavart, hogy sokan megneznek...
uff... :D :D :D

hdnctrl 2011.09.18. 13:48:25

kicsit régi ez a bejegyzés, de azért: az angolban minden autót she-nek hívnak...

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.09.19. 09:45:21

@scuynat: Annyira ez azért nem egyértelmű. Egy régi dmctalkos beszélgetés mintájára jutott nekem is eszembe ez a téma. Ott is hasonló volt a végkövetkeztetés. :)

hdnctrl 2011.09.19. 09:52:13

Nekem ezt egy angol muki (angoltanár) mondta még vagy 10 éve (ja, meg a nyelvkönyvben is ez volt), de máshol is hallottam, meg autós műsorokban is she-t mondanak a kocsikra mindig (amelyikben eddig hallottam).

Egyébként persze, hogy nő: jó nagy segge van, a hangjától feláll (na nem az, hanem) a hátadon a szőr, és hát igen, szép, sőt gyönyörű.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.09.19. 11:33:55

@scuynat: Én ezt eddig csak hajókról hallottam, de végülis amilyen hülyék az angolok, az autókat is she-zhetik. :D
süti beállítások módosítása