HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Delorean.hu meg miegyéb

2009.09.07. 09:16 :: Sidaries

Két dolog van. Az egyik, hogy a delorean.hu-n az események között egy ideje már olvasható a 2009 Nemzetközi Amerikai Autós Fesztiválról a beszámolóm. Akit érdekel, csekkolja.

A másik, hogy úgy tűnik hamarosan tudok otthonra frankó netet köttetni, ami azt jelenti, hogy valamikor majd Zsolttal hazaköltöztetjük a delorean.hu-t a bérelt tárhelyről. Ez több okból lesz jó.

- Lesz végre nagy tárhelyünk.

- Ha gáz lesz, akkor egyből tudom nézni a gondot, nem kell szolgáltatóra várni.

- Tudok rendesen updatelni. Ha vírusunk lesz, akkor az csak magunknak köszönhető. Remélhetőleg kicsit megbízhatóbbak leszünk.

- Talán a legjobb, hogy ha sikerül megcsinálni, akkor több delorean.hu-s emailcímet is tudunk kiosztani. Ehhez még lövetem sincs, hogyan kell, de szerintem megoldható.

Nem lesz egyszerű, de már elindult a költözés előkészítése. Véges időn belül megleszünk. :)

10 komment

Címkék: rizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr301365266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2009.09.07. 09:59:09

olyan neted lesz, aminél engedik, hogy webszervert üzemeltess? a chellonál pl nem engedik...

hdnctrl 2009.09.07. 10:00:02

az e-mail címeket én inkább átirányításként látnám megoldhatónak, az egyszerűbb is meg nem kell külön tárhely hozzá.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.09.07. 12:19:09

Említettem nekik és nem mondták, hogy ez gond lenne. Sőt még tanácsokat is adtak. Egyébként Digikábel.

Akarok külön mailszervert összerakni. Persze az lesz az utolsó. Előbb az oldal menjen jól.

bopat 2009.09.07. 19:33:05

Az email cím nem gond, a szolgáltatónál a webadmin felüleleten simán be lehet állítani az email címet, illetve a kvótát.
Nekem is így müxik a ho.hu-nál
bopat email címet lefoglalom előre is :)

hdnctrl 2009.09.07. 20:56:55

ha lehet, akkor én a skynetet, a scuynat nem kell :)))

de egyébként lehetne skynet@cyberdyne.hu a címem, csak még lusta voltam beállítani, szóval igazából mindegy... ;)

hdnctrl 2009.09.07. 20:58:13

hopp, ha tudod szerkeszteni a commentemet, Sid, akkor vedd már ki az e-mail címet... tiszta hülye vagyok, hogy beírtam, hogy aztán megtalálják a spam botok.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.09.08. 06:38:03

Kiszedtem. Sajnos csak az egész kommentet tudtam törölni, de szerintem jó lesz.
Az emailt meg tényleg nagyon jó lenne megcsinálni valahogy, de még nem igazán tudom, hogy hogyan.

hdnctrl 2009.09.08. 11:45:34

gondolom fel kéne rakni egy mailszervert (www.emailman.com/unix/servers.html), meg egy webmail rendszert (pl. squirrelmail.org/)

és akkor mindenki weben keresztül nézegethetné a deloreanes leveleit, illetve átirányítást is tudna beállítani létező címre (és nem kéne ezzel téged nyaggatnia).

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.09.09. 09:08:05

Igen, ez a terv. Sajnos a megvalósítás még kicsit neccesebb. :)
süti beállítások módosítása