HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Mr. Fusion

2010.06.16. 10:05 :: Sidaries

Igaz, hogy a Vissza a Jövőbe témát alapvetően kerülöm (habár nagyon szeretem :) ) a blogon, de egy Deloreantulajdonos egyszerűen nem teheti meg, hogy nem vesz róla tudomást. Az autót is 90%-ban csak innen ismerik az emberek és én magam is ennek hatására vettem.

Ezért is van tele a net mindenféle Vissza a Jövőbe cuccal, amiből nekem is be kellett szereznem ezt-azt. Zsolt segítségével múlt héten megérkezett egy Krups kávédaráló és vettem az eBayről matricát is. A végeredmény pedig ez lett:

Nagyon vagány, de azért van vele baj. Először is a matrica nagyobb, mint a filmben, ezért szerintem kellene majd újat vennem, de rendes méretűt múlt héten még nem találtam.

Aztán két matricát vettem, amiből egyet el is rontottam. Emiatt is kell másik.

Végül pedig ott, ahol a Mr. Fusion logója van, ott van eredetileg egy kis átlátszó ablak és az kicsit rontja az összképet. Valahogy azt is el kéne tüntetni. Hátulról leragasztottam, de még nem az igazi.

Szóval megvan a Mr. Fusionöm, de még nincsen kész. Majd szólok, ha van valami frissítés ezen a téren.

 

5 komment

Címkék: vissza a jövőbe

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr412085542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2010.06.16. 13:06:44

Tobb mint ket eve megrajzoltam ezt a logot vektorban (eps), innen letoltheted: www.brandsoftheworld.com/logo/mr-fusion-0
Ezt barmilyen dekoros akkoraban nyomja ki neked amekkoraban csak szeretned, altalaban nagyon olcson. Ha mas formatumban kell ez a logo (.ai, .cdr, stb) csak szolj!

Mairtin 2010.06.16. 14:24:06

Ez tényleg jól néz ki. :-)

Evil1979 2010.06.16. 17:40:55

De ugye nem akarod átépíteni időgéppé?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.06.16. 17:45:51

@dubniczkia: Leszedtem. Már csak egy matricást kell szereznem.

@Evil1979: Dehogy akarom. Majd a másodikat. :)

hdnctrl 2010.06.18. 09:06:38

nézegettem én is, de a teteje tök más, mint ami a filmben volt, meg az asszony azt mondta, hogy mindig darált kávét vesz (én meg sosem iszom kávét). szóval nálam most az egyszer győzött a józan ész :)
süti beállítások módosítása