HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

The DeLorean Owners Directory

2011.08.03. 10:00 :: Sidaries

Mára először a motorfelújításomról akartam írni, de mivel a képek majd csak hétvégére lesznek meg, ezért azt egy héttel arrébb raktam és egy régebben felírt témát hoztam előre. Ez pedig a DOD, azaz a Delorean Owners Directory.

A DOD egy szerintem nagyon jó kezdeményezés. Arról szól, hogy Deloreantulajdonosok az egész világon megadják pár személyes adatukat egy adatbázis részére, majd ezt megosztják más tulajdonosokkal. Ami miatt viszont ez igazán hasznos, az az, hogy megadják a lakcímüket, elérhetőségüket és azt, hogy milyen autóval kapcsolatos szolgáltatásokat tudnak nyújtani. Ezek a következők:

C - Coffee and conversation gladly given. - Egy kávéra és beszélgetésre örömmel hajlandó.

W - Workspace available - Van hely javításra.

M - Can Offer Mechanical Help - Tud segíteni javításban.

T - Tools Available - Vannak szerszámok 

E - Contact in Emergency Only - Csak vészhelyzetben

Azt hiszem nem kell mondanom, hogy egy hosszú út során, egy műszaki hiba esetén mekkora segítséget tud nyújtani egy ilyen lista. Elvégre az ember soha nem tudhatja, hogy hol bukkan fel egy másik Deloreantulajdonos. :)

Egy átlagos bejegyzés a következően néz ki a DODban:

A bal felső piros részben van a név, a jobb felső kékben  pedig a telefonszám. Én innen kitöröltem a saját adataimat, szerintem úgyis tudja mindenki. :)

Utána az emailcím, cím, a már feljebb említett szolgáltatások köre. (beírtam mindent, mert optimista vagyok. :) ) és az autóm tulajdonságai.

A listát először a dmcnews.com gondozta, aztán Ken Montgomery vette át valamikor 2009 végén. Így aki a 2009 májusinál újabb listát szeretne, annak már a texasi kluboldalon kell keresnie felül a DOD menü alatt. Nekem a 2011 júliusi verzió van meg, a részletet is abból vettem.

Jelenleg 63 oldalas a lista, oldalanként átlag 17 tulajdonossal és azok autóival. Nem számoltam meg, hogy hány ember és autó van benne, de kb. 1000 tulajdonos lehet fent.

A listára felkerülni és ahhoz hozzájutni nem egyszerű. Először is kell egy Delorean, amit beregisztrálunk a listára. Utána a kapott jelszóval már letölthetjük az ismét jelszóval védett .pdf-et. Mivel az egész lista a bizalomra épül, ezért én ezt még soha nem láttam feltörve és csak úgy szerteszéjjel a neten és habár minden tulajdonost bíztatok a jelentkezésre és letöltésére, kérem is őket, hogy ne osszák meg másoknak, mert úgy ahogy nagyon nagy előnyt tud jelenteni, úgy rossz kezekbe kerülve veszélyes is lehet.

 

5 komment

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr633116256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2011.08.03. 22:05:24

Nem lehet regisztrálni, error...

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.08.04. 09:57:13

@bopat: Szerintem akkor írj az alul levő mailcímre. Nekem elég hamar válaszoltak, mikor nyűgöm volt.

hdnctrl 2011.08.08. 22:13:21

az E betűt nem kellett volna bejelölnöd, ha optimista vagy ;)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.08.09. 08:46:20

@scuynat: Ebben van igazság, de én mindent beklikkoltam. :)

Suttora 2011.08.09. 10:16:17

Szerintem amúgy is üti egymást az "egy kávéra és beszélgetésre örömmel hajlandó" és a "Csak vészhelyzetben" :-)
süti beállítások módosítása