HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

skynet - felújítás OT vizsgához I.

2012.03.15. 10:00 :: hdnctrl

Elég régen örvendeztettem meg a nyájas vagy milyen olvasót saját bejegyzéssel, így itt az ideje megint egy csokornyinak (nem akarlak fárasztani titeket megint egy megaposzttal, most inkább darabolok, mint a texasi láncfűrészes). 

Azért nem írtam eddig a javításról, mert meg akartam várni, hogy az autóra költött bőröndnyi pénznek van-e foganatja, azaz átmegy-e a kocsi az OT vizsgán. Mivel úgy látszik, igen, már van értelme megírni, mi minden történt a gépjárművel.

Ott hagytam abba (pontosan fél évvel ezelőtt, hoppácska), hogy a D még Óbudán tartózkodik, ahol is "a Zsolt megmondta nekem, hogy azért olyan rohadt büdös a kocsi, és azért csattog (kicsit olyan VW Bogár-hangja van), mert el van repedve a leömlő" és "a hátsó felfüggesztés nagyon rondán kopog", de "ezeket megcsinálják, aztán végre lesz egy szinte perfekt Deloreanem". Ja, pontosan ahogy Moritzka elképzelte.

Ehhez képest a hátsó felfüggesztést már szétszedték, szóval továbbra sem tudom, mi kopoghat benne (sokat ugyan nem tudtam még menni a kocsival, de mintha még most is lehetne hallani), a leömlő pedig természetesen nincs elrepedve, csak a tömítések mentek széjjel.

Tehát az autó Óbudáról a Papp László sportarénába került, ott nem szerviz volt, hanem az Oldtimer Fesztivál nevű rendezvény. Egy héttel a meghirdetett kezdés előtt ugyanis felhívtam a Flattini Kft (a rendezők) emberét, hogy érdekli-e őket egy Delorean, és természetesen érdekelte, úgyhogy vállalták, hogy az ő költségükre elviszik a kocsit trélerrel, és majd vissza is viszik (Óbudára).

Ebből lett az, hogy - mivel a csomagtartó bowdenje megadta magát - a Flattini szervizében kötött ki az autó, és ingyen megcsinálták a bowdent (újat húztak bele, mert a régi elszakadt). Meg is beszéltük, hogy viszik vissza trélerrel Óbudára, erre meg a motor nem indult be, és nem tudtak felállni a platóra (nem akartam, hogy felcsörlőzzék). Kiderült végül (miután az RPM relére és az ütközés esetén leoldó kapcsolóra - "inertia switch" - is gyanakodtunk), hogy az önindító adta meg magát, ezt felújították, és indult a motor.

Itt mondtam azt, hogy nem kéne visszavinni a kocsit, jó helyen van.

 A kerekek éppen felújítás alatt vannak

2 komment

Címkék: skynet

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr224316275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2012.03.15. 21:42:59

Ennél azért lehetett volna egy kicsit hosszabb ;)

hdnctrl 2012.03.16. 18:52:34

elosztottam 3 részre, az utolsó mondat után nem illett ide más ;)
süti beállítások módosítása