HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Delorean tulajdonos vagy, ha ... 1.

2014.01.08. 19:00 :: Sidaries

Mivel ez a saját autós nap, de nem mentem az autóval egy rendeset már vagy egy hónapja, ezért ide nincsen téma. Azon kívül persze, hogy az alapjárat nem javult meg csak úgy magától. Van viszont egy jó kupac megállapítás, amit kb. ezer (de legalább három) éve raktam el, ami alapján biztos lehet benne bárki, hogy Delorean tulajdonos, ha esetleg kétségei lennének. Még a régi dmctalkon volt egy ilyen téma és nagy szerencsémre összegyűjtöttem és lementettem annak idején a jobbakat. Szóval most nyugodtan megtisztelve érezhetitek magatokat, mert más ezeket nem láthatja., mivel ezeknek a szövegeknek az eredetije évekkel ezelőtt elveszett egy szerverösszeomlásban. Mondjuk lehet, hogy várnom kellett volna egy kicsit még mielőtt kiraktam az egészet az új dmctalk-ra, mert így már nem is igaz az előző megállapítás. :)

Mindegy. Olvassátok akkor az első kupacot és bólogassatok hümmögve és mosolyogva ahogy én is tettem!

Szóval Delorean tulajdonos vagy, ha ...

- el akarod adni az autódat és képes vagy lárvaarccal azt mondani a vevőnek, hogy fogalmad sincs, hogy hány mérföld van az autódban.

- nem csak a kijutásról van terved, ha esetleg bezáródnál az autódba, hanem arra is, hogy hogyan tudnál bejutni, ha kizáródnál.

- szinte minden tankolásnál John Deloreanről kell kiselőadást tartanod.

- mindig van pár szerszám és alkatrész az autódban, csak mert ki tudja mi minden történhet.

- több időt töltesz az autód javításával és fejlesztésével, mint a vezetésével.

4 komment

Címkék: humor idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr715747428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JSHannibal 2014.01.09. 19:12:11

:D
fú, mondjuk ezt a kizáródás-bezáródás témát még nem vettem át, pedig érdekelne :D

bopat 2014.01.14. 12:36:54

Utolsó rám nem vonatkozik :) Annyit fogok autózni, amennyit enged..

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.11.18. 13:07:01

"nem csak a kijutásról van terved, ha esetleg bezáródnál az autódba, hanem arra is, hogy hogyan tudnál bejutni, ha kizáródnál." miii? :D

"- szinte minden tankolásnál John Deloreanről kell kiselőadást tartanod."

ez de jó lehet :D

"- mindig van pár szerszám és alkatrész az autódban, csak mert ki tudja mi minden történhet." szerintem ez nem baj ha van akármilyen autóban :D bár lehet csak én vagyok túl körültekintő
süti beállítások módosítása