HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Deloreanvételi elmélkedések I.

2009.11.23. 12:15 :: Sidaries

Ez megint csak olyan általános bejegyzés. A klub szempontjából annyi a történés, hogy itt a tél, leálltak a történések. A fórumon is csak 1-2 téma megyeget, lazulás van. Ez jó, csak éppen én nem tudok ide új dolgokat írni, úgyhogy egy régebbi infókonzervet vettem elő.

Ez pedig két dolog. Az egyiket az elmúlt fél évben már sokat emlegettem miszerint most kell Delorean venni! Hogy miért? Ennek több oka van. Az egyik, hogy a válság miatt sok az eladó, lehet válogatni és az árak is elég nyomottak. 2006-ban 25000$ volt az amerikai és kb. 30000 euró az európai frankón összerakott, megbízható autó. Ennek ellenére én tavaly már nagy szerencsével 15000$-ért tudtam venni, de idén ez az ár már átlagosnak mondható. Persze azért ezeken az autókon van még bütykölnivaló, de közel sem 10000$-nyi. 

Erről Zsiga is tudna mesélni, mert hát ő meg 12000 euróért vett egy nagyon szép állapotút amit még szebbé varázsolt. Egy ilyen autó alapára nem 12000, hanem 20000 euró környékén volt annak idején.

Tudom, hogy még így is drágák ezek az autók, de talán ez az olcsóság kitart még egy-két évig, talán amíg 30 évesek nem lesznek. Szóval én olyan 2012-től várok egy nagyobb emelkedést. Persze nagy előnye ezeknek az autóknak a rendkívül masszív felépítés és a hosszú élettartam. Emiatt kicsi a lemorzsolódás a legleroggyantabb autók is felújíthatók. Ha kevesebb lenne, akkor többe kerülne.

Persze amit most leírtam az kizárólag a jelenlegi véleményem. Lehet, hogy az árak tovább csökkennek, de az is, hogy valami általam nem látható ok miatt hirtelen emelkedésbe kezdenek. Szóval ne vegyétek készpénznek, de gondolatébresztőnek szerintem jó volt.

Akit érdekelnek a tendenciák, az itt tájékozódhat:

delorean2109.blogspot.com/2008/03/deloreans-sold-on-ebay.html

Ennek a táblázatnak a topikja pedig itt található:

www.dmctalk.com/showthread.php

Mondjuk a grafikon nem teljesen támasztja alá az eddigi gondolataimat, de nekem inkább az volt az érzetem amit eddig leírtam.

Szólj hozzá!

Címkék: pénz behozatal

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr101545869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása