Ismét egy régi problémasorozatnak érek a végére, mert rászántam magam és a közelgő OT vizsga miatt elvittem az autót kárpitoshoz. Nagyon sok kisebb és néhány nagyobb ilyen jellegű hiba volt az autón, most meg lesz javítva mindegyik.
A nagyobb hibák közül a legfontosabb a jobb és bal felül lógó tetőkárpit volt. Szerintem sokatok tudja, hogy a vezető oldali tetőkárpitot egy kis fémdarab tartotta nagyjából a helyén és amikor páran megpróbálták lehajtani a napellenzőt, hogy leteszteljék, hogy mennyire lehet úgy kilátni, akkor leesett onnan nagy rémületet okozva. :) Na ezt akarom megszüntetni.
A másik gebasz pedig hogy a vezető oldali A oszlopon feljött borítás. Annak ellenére, hogy mennyire nagy felületű hiba, valahogy mégsem szúr szemet olyan könnyen. Mindenesetre egy OT vizsgán biztosan észrevennék, úgyhogy remélhetőleg sikerül javítani, bár itt a kárpitos is erősen gondolkodott, hogy mit lehetne vele csinálni.
Ezeken felül van még egy rakat kisebb gond is, mint pl. hogy pár helyen kicsit felfeslett a bőr a műszerfalon, lejön a vezető ülésének a hátlapja, a jobb ajtó lehúzójából kiesett egy csavar és emiatt kijár a helyéről és van pár kisebb ragasztás is. Szóval lesz dolog azért bőven, remélem szépen sikerül.
Egy másik kicsit off dolog. A Delorean még így bő három év után is tud meglepetést okozni. Azért, mert rá kellett jönnöm, hogy ezzel az autóval nem szabad huzamosabb ideig 30%-os lejtőn állni orrnak felfele. Persze ez a 30% csak becslés, de azt tudom, hogy ezen a lejtőn a kézifék már nem tartja meg az autót.
Szóval azért nem szabad ilyet csinálni, mert a hűtővíztartálynak van hátrafelé egy csöve, ami arra szolgál, hogy ha túl sok vizet öntünk bele és az a felmelegedés miatt felül kicsapna, akkor ne felül feszegesse a kupakot, hanem itt távozzon. Habár ez a cső elég magasan van, de azért valahogy sikerült a hűtővizemnek elérni a szintjét a lejtőn és szépen kifolyt egy pár deci belőle. Igaz éppen előtte töltöttem fel, tehát tényleg sok volt benne.