HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Egy kis érdekesség

2015.07.20. 10:00 :: Sidaries

Nagyon jó kis dolgot olvastam júniusban. Mivel viszont nagyobb bejegyzés nem lehetett volna belőle, ezért hétfőre került. Először az angol, majd egy hevenyészett tartalmi fordítás magyarul. Szóval:

This month, a bipartisan bill introduced in the House of Representatives would allow small manufacturers who build fewer than 500 cars a year to offer these models to the public, albeit with current engines and emissions systems. The current auto manufacturing laws were written specifically with major automakers, their budgets, and production capacities in mind. The new bill, if passed, could potentially create a whole new marketplace of boutique manufacturers bringing classic cars back to life.

Az amerikai alsóházban benyújtottak egy javaslatot, miszerint az évente 500-nál kevesebb autót gyártó kis gyártók is hivatalos gyártók lehetnek és kínálhatják árujukat bárkinek, amennyiben az megfelel a környezetvédelmi előírásoknak. A jelenlegi törvény a nagy gyártók szempontjából készült, az ő lehetőségeik, kapacitásaik figyelembe vételével. Ha viszont ezt elfogadják, akkor a kis gyártók, akik régi autók életre keltésével foglalkoznak, új lehetőséget kapnak.

Mit jelent ez a mi számunkra? Nagyjából azt, hogy ha egyszer tényleg elkezdik az elektromos Delorean gyártását, akkor az kaphat új VINt! Valamint azt, hogy ha készítenek a DMC-nél egy bazi nagy, új, V8-as Chevy motoros Deloreant, akkor az is kaphat VINt. A régi PRV valószínűleg nem, szóval ott továbbra is maximálva lesz a Deloreanek száma a fellelt táblák számáig, de a többi rész akkor is jó dolog lesz, szerintem.

 

6 komment

Címkék: fejlesztések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr387639738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.07.20. 12:44:34

Aztán majd jól elkezdenek fogyni az alkatrész-készletek, legalábbis ami nem a motorhoz tartozik :( Egyébként új töréstesztekre sem lesz szükség?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.07.20. 14:17:28

@Szabi DMC: Hát azért az az évi maximum 10-15 új autó elég lassan koptatja el azt a több száz, olykor több ezer alkatrészt.
Töréstesztről nem írnak. Csak a motorokról.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.07.20. 14:38:17

@Sidaries: Neked legyen igazad, de szerintem egy új, amerikai benzinmotorral jobban fel fog futni a kereslet a D-k iránt.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.07.20. 14:46:07

@Szabi DMC: Amerikában eddig sem volt gond egy motorcsere, nem hiszem, hogy ez annyira sokat számítana. Szerintem évi maximum 20 új VIN lesz, HA átmegy a javaslat az ottani törvényhozáson.

hdnctrl 2015.07.21. 23:55:32

@Szabi DMC: ha olyan drága lesz, mint most egy dmcev, akor nem lesz gond azzal, hogy kapkodnának utána.
süti beállítások módosítása