Nagyon jó kis dolgot olvastam júniusban. Mivel viszont nagyobb bejegyzés nem lehetett volna belőle, ezért hétfőre került. Először az angol, majd egy hevenyészett tartalmi fordítás magyarul. Szóval:
This month, a bipartisan bill introduced in the House of Representatives would allow small manufacturers who build fewer than 500 cars a year to offer these models to the public, albeit with current engines and emissions systems. The current auto manufacturing laws were written specifically with major automakers, their budgets, and production capacities in mind. The new bill, if passed, could potentially create a whole new marketplace of boutique manufacturers bringing classic cars back to life.
Az amerikai alsóházban benyújtottak egy javaslatot, miszerint az évente 500-nál kevesebb autót gyártó kis gyártók is hivatalos gyártók lehetnek és kínálhatják árujukat bárkinek, amennyiben az megfelel a környezetvédelmi előírásoknak. A jelenlegi törvény a nagy gyártók szempontjából készült, az ő lehetőségeik, kapacitásaik figyelembe vételével. Ha viszont ezt elfogadják, akkor a kis gyártók, akik régi autók életre keltésével foglalkoznak, új lehetőséget kapnak.
Mit jelent ez a mi számunkra? Nagyjából azt, hogy ha egyszer tényleg elkezdik az elektromos Delorean gyártását, akkor az kaphat új VINt! Valamint azt, hogy ha készítenek a DMC-nél egy bazi nagy, új, V8-as Chevy motoros Deloreant, akkor az is kaphat VINt. A régi PRV valószínűleg nem, szóval ott továbbra is maximálva lesz a Deloreanek száma a fellelt táblák számáig, de a többi rész akkor is jó dolog lesz, szerintem.